Re: Jakie Dania na 40 urodziny

Data: 2006-09-22 13:41:58
Temat: Re: Jakie Dania na 40 urodziny
Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

Użytkownik <t...@w...pl> napisał

> A ty sobie białą do dupy.

Nie bądź niegrzeczny. Zielone liście pora nadają się do gotowania jako
składnik włoszczyzny, na surowo są zbyt twarde i ostre w smaku. Do sałatek
używa się białej części. No, przynajmniej ja tak robię.

> Chyba napisałem że zieloną!!!! jest łagodniejsza i smaczniejsza.
> A szynkę pokrioć w kostkę, ananas też.

A więc twierdzisz, że zielona część pora jest łagodniejsza i smaczniejsza
od białej? To z ananasa też pewnie zjadasz tylko ten zielony pióropusz?