Re: Jakie testy alergiczne zrobić?

Data: 2009-12-16 18:50:48
Temat: Re: Jakie testy alergiczne zrobić?
Od: "Zdmad" <z...@N...gazeta.pl>

Papa Smurpfs <P...@z...hujami.za.lasami> napisał(a):

> wiedz że wszystkie donosowe specyfiki na katary i te pierdoły uszkadzają
> śluzówkę nosa a zwłaszcza te kture przyjmuje się długotrwale, pisałeś
> wcześniej że przepisywano ci jakieś specyfiki donosowe, więc teraz poczytaj
> sobie ich ulotkę, oraz zastanów się czy "leczono" cię nimi dłużej niż
> tydzień i prawdopodobnie masz przyczynę twojej przerośniętej błony śluzowej
> w zatokach:O)
>
> a co do TK, czy ten polip i torbiel jest faktycznie na nim widoczny? czy
> istnieje jedynie w opisie? bo rozmiary podałeś spore:O)

Coś tam chyba jest widoczne... co do specyfików - nie przyjmowałem niczego
przez dłuższy okres.
Obecnie często miewam przytkane dziury - ale to jest tak, że nagle ni z tego
ni z owego się odtykają - czasem zmieniają - raz lewa, raz prawa.
Dodatkowo często szczypie mnie w środku nosa... niby Avamys pomaga ale chyba
jednak nie do końca.

Jeden laryngolog poradził usunąć polip i torbiel (chyba mu zależy, bo podał
namiary na znajomego chirurga), a drugi będący ordynatorem laryngologii
polecił poczekać i zrobić dokładne testy alergiczne - zapowiadając jednak, że
może kiedyś mnie czekać zabieg FESS. Sam nie wiem co robić.