Re: Jazda na resztkach?

Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Date: Fri, 29 Jan 2016 13:21:16 -0800 (PST)
<n6ul18$s8o$1@node2.news.atman.pl> <n6ulvd$1vv$1@dont-email.me>
<1...@4...net> <n6uoee$e0c$1@dont-email.me>
<r...@4...net>
<n76boc$dl9$1@node2.news.atman.pl>
<5...@g...com>
<n7bl5j$l54$1@node1.news.atman.pl>
<9...@g...com>
<n7bn8u$jg5$1@node2.news.atman.pl>
<o...@t...wroclaw.vectranet.pl>
<n7d6p4$23m$1@node2.news.atman.pl> <o...@t...home>
<n8ffe4$vga$1@node2.news.atman.pl> <o...@t...home>
<n8g6pq$n0t$1@node2.news.atman.pl> <o...@t...home>
<9...@g...com>
<o...@t...home>
Subject: Re: Jazda na resztkach?
From: XL <n...@g...com>

W dniu piątek, 29 stycznia 2016 21:20:16 UTC+1 użytkownik Trefniś napisał:

> Przyczyny mogły być różne, każdy miał swoje :)

Różne i mnóstwo, bo 8 lat to mnóstwo zawiedzionych nadziei. Ale napisałam tej
ostatniej kropli goryczy, która przepełniła kielich i była nią niewątpliwie
działalność pożal się Boże premier - POkopacz.

> Dla mnie niesłychanie ciekawym zjawiskiem socjologicznym była "ludowa"
> mądrość, w którą przed wyborami zwyczajnie nie wierzyłem. Ale serce miało
> nadzieję :)

Moje też, wielką. I się spełniła. Polska baśń ludowa o śpiacych rycerzach nie
powstała bez powodu - gdy trzeba, nasz naród potrafi obudzić się z uśpienia i to była
własnie jedna z tych sytuacji.
Serce roście, Polacy nie gęsi i swój jężyk... tzn nie dali się oskubać do reszty z
pierza...

> Byłem przekonany, że zgodnie z "podpowiedziami" Polacy zagłosują na
> Bul-Komorowskiego, a później na PO.
> Podpowiedzi były dość przekonujące - "większość będzie głosować na PO, a
> miliony się nie mylą" (to sondaże pod obstalunek), oraz "pijany Komorowski
> musiałby na przejściu dla pieszych zabić ciężarną zakonnicę, żeby przegrać
> wybory" (zresztą sondaże też były jednoznaczne).
>
> A jednak wbrew tym "samograjom", ludowa mądrość wygrała :)
> To chyba instynkt samozachowawczy!
>
> Może lepiej zmienić temat i wrócić do tematu grupy?
> Bo jedni liżą rany, inni świętują zmiany - a jeść trzeba :)

Tia, własnie kończymy z MŚK tort bezowy po wczorajszej sąsiedzkiej imprezie, który
nb. zebrał najwyższe zachwyty i peany, a nawet ci na odchudzających dietach polegli
sromotnie na krótkim dystansie (tj zaraz po spojrzeniu na niego) i jeszcze
spałaszowali dokładkę :-D
Ale że był XXL, no to nie daliśmy mu rady i pomimo rozdysponowania sporej części na
wynos trzeba było sie rozprawić z pozostałą ćwiartką dziś, tj we dwójkę :-D