Re: Jazda na resztkach?

Data: 2016-02-04 00:18:20
Temat: Re: Jazda na resztkach?
Od: ikka <i...@n...pl>

W dniu 2016-02-03 o 23:59, XL pisze:

> Oczywiście, jakże by mogły Ci odpowiadać "moje" dane :->
>
> Mamy oto wybór między skrajnie różnymi analizami, jako wolni ludzie,
> ale sumienia nie oszukasz ani od niego nie uciekniesz. Ono nie
> uznaje wyborów ani kompromisów. Śmierć to śmierć. In vitro to
> zabójstwa -

masz prawo tak myśleć i nie poddawać się temu zabiegowi :) ja mam prawo
mieć inne zdanie.

> zarodki niewykorzystane "zamrażane" (he he...) jako nadmiarowe i
> zarodki wykorzystane abortowane jako nadmiarowe. To idzie w miliony
> istnień co roku, kobieto. Uważam, że warto wybrać analizę pozwlającą
> walczyć o to, aby zredukować do minimum uśmiercanie istot
> powoływanych do życia tylko i wyłącznie z powodu czyjegoś osobistego
> pragnienia ich posiadania.

no i możesz sobie tak uważać. Przecież ci nie bronię. Równocześnie
uważam, że histeryzujesz i wypisujesz bzdety. Skoro zarodki to dzieci -
zamrożę sobie kilka a ty dorzucaj do 500 zł na każde. Nawet jak ksiądz
ubił swoje dziecko rodzące się na zakrystii, to prokuratura stwierdziła,
że to był tylko płód. Może opracujcie jakąś wspólną koncepcję?

> Czy pisałam o statystyce? Różne są typy danych, przecież na czymś się
> opierasz hodując sobie poglądy 3-]

Jakie chcesz zatem dane, skoro nie statystyczne?

> :-))

> Histeryzujesz. Weź się w garść i przedstaw wreszcie swoją definicję

Ależ to plagiat :)

> "świadomego rodzicielstwa" lub tę, którą przyjmujesz za słuszną.
> Jakieś SWOJE dane nie-statystyczne chyba masz ku temu? Nie chcesz
> opisać w kilku zdaniach? Dlaczego? :->

Bo już ci je opisałam. A ty płakałaś rzewnymi łzami i dławiłaś się
capsem. Na dyskusję trzeba zasłużyć. Zbieraj więc punkty, może dasz radę.

--
"Nie ma grzecznej metody sugerowania komuś ze poświecił całe
swoje życie szaleństwu."