Jazda na resztkach?

241. Data: 2016-01-13 20:34:26

Temat: Re: Jazda na resztkach?
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

bbjk wrote:

> To jest tklapi.

Dobre i to:-)

> Nie warto zawracać sobie gitary, a kot nie winowaty, nie wybiera sobie
> właścicieli.

Ja tam jestem zwolennikiem dostrzegania drzazgi w cudzym oku po wyjęciu
belki z własnego.
A koty właśnie ponoć wybierają właścicieli.
Mój na przykład mieszka cyklicznie;-)

J.

www.kontestacja.com

242. Data: 2016-01-13 20:38:51

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarosław Sokołowski wrote:

> Rachatłukum po naszemu. Ładnie. W innych językach często "lokum",
> "łokum" itp. Pudrowane zawsze, owijane rzadko.

Nie, to już bbjk wyjasniła.
BTW miałam okazję porównać to lokum "ze sklepu" i przytargane żywcem z
jakiegoś chorwackiego targu. Właściwie "porównać" to złe słowo;-)

> Ale niewychodzący (jeszcze tego brakowało, żeby miał lepsze pojęcie
> o świecie).

Jakby wyszedł, to by zrobił to, co Twój ( i mój)

> Jarek
>
> PS
> Pamiętam ciekawą słodycz przywiezioną z Francji. Galaretka, różana
> bodajże. Obudowana opłatkiem. Nie wiem jak się to nazywało, ale dobre
> było. Możnaby jeść na okrągło cały rok (ale szybko się skończyło).

Pańska Skórka też niczego sobie;-)

J.

www.kontestacja.com

243. Data: 2016-01-13 20:46:36

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.01.2016 o 16:56, Qrczak pisze:
> Dnia 2016-01-13 14:47, obywatel krys uprzejmie donosi:

> Bo niewychodzący może.

I w rękawiczkach.

Ewa

244. Data: 2016-01-13 20:47:20

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.01.2016 o 20:34, krys pisze:

> [...]
> belki z własnego.
> A koty właśnie ponoć wybierają właścicieli.

Ja mam dochodzącego. A nawet jest ich kilka.

Ewa

245. Data: 2016-01-13 20:48:59

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.01.2016 o 11:03, krys pisze:

> No i na pazury Wilkowej musisz uważać.

Jej niech będzie spokojna głowa. Narodowcy nie są w moim typie.

Ewa

246. Data: 2016-01-13 20:51:38

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> I tak sobie będą brząkać. Nie tylko szabelką. Na razie to
> jest jeszcze "będziemy", choć już ze wskazaniem, że smolne
> snopki pod stodołę mają podkładać "nasze chłopy" czy "nasi
> mężczyźni". Gdyby się, nie daj Boże, udało te marzenia
> zrealizować, to po fakcie będzie, "to oni, oni nie nasi".
> Znamy.

A potem jeszcze zdziwienie "za co niby mamy przepraszać?!"

Ewa

247. Data: 2016-01-13 21:11:20

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.01.2016 o 20:55, krys pisze:

> Wilk nie jest narodowcem. Zarzucasz ręce na szyję facetom nie w swoim
> typie?;-)

Warunek był nie do spełnienia.

Ewa

248. Data: 2016-01-13 21:23:11

Od: "samya" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pomijając obelgę, chamie - jaka propaganda?
> TO jest propaganda?
> https://youtu.be/Fs9yDN9K7J0
> https://youtu.be/-VVHCqemISQ
> A tu - esencja, głos Francji:
> https://www.youtube.com/watch?v=8K-W-Uga6io
> Chcesz powiedzieć, że Niemcy i Francuzi są zadowoleni? Gówno wiesz zatem,
> posluchaj ludzi w tych krajach, a nie swoich mediów, które ci pokazują
> dobrych, biednych muzulmańskich "uchodźców" i każą ich przyjmować do domu.
> --
> XL

Wiesz, ja bym sie specjalnie nie denerwowala, kiedy ktos o pogladach jakie
reprezentuje (w tym zakresie) Masti wspomina w ogole o mozgu...
Bo moze nie wie, ze nie wystarczy go miec, ale jeszcze trzeba uzyc. I umiec
uzyc.
W tym przypadku (zaznaczam - w tym i tylko w tym przypadku) pewne wypowiedzi
swiadcza wg mnie o zaniechaniu checi uzycia..
Np. ze sie tak ladniej od Mastiego wyraze - tzw. "uleganie propagandzie
rezimowych gazet".
Masti - czyzbys mial na mysli nieliczne grono starszych osob, nie
posiadajacych dostepu nie tylko do internetu, ale tez do tv ?
Przeczytawszy Twoje posty mam wrazenie, ze uwazasz ludzi za kompletnych
imbecyli, ktorym nalezy "wskazac" odpowiedni tok myslenia. Zgodny z Twoim.
(Dokladnie tak samo mysla "rządzący" tym krajem. Niezaleznie z jakiej opcji
sie wywodza).
W dobie internetu, mozemy widziec rzeczywistosc taka jaka jest, a nie taka
jaka nam przedstawia media. Ludzie maja znajomych w "euro-muzulmanskich"
krajach, ci robia zdjecia, filmy, przesylaja na fb, yt. Wszyscy mamy do tych
materialow dostep - wystarczy chciec sie dowiedziec.
Porownaj wiec te materialy do tego o czym nas informuja media, a bedziesz
mial wiecej do powiedzenia nt. "propagandy".

Pozdrawiam, @
PS. Ikselka, przepraszam, ze odpowiedzialam hurtem - i Tobie i Mastiemu, ale
pomyslalam, ze mozna to w jednosc zlaczyc :)

---
Avast.

249. Data: 2016-01-13 21:40:56

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-01-06 o 17:56, Ikselka pisze:

> No ale wobec tego nie wiesz, CO uznajesz - albowiem w tym, co rzekomo
> uznajesz, jest Wielkanoc, nie ma żadnej "wielkanocy".

Jak dla kogo

--
"Nie ma grzecznej metody sugerowania komuś ze poświecił całe
swoje życie szaleństwu."

250. Data: 2016-01-13 21:44:54

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-01-06 o 20:49, Ikselka pisze:

> Karp to RYBA, znak pierwszych chrześcijan. Dlatego właśnie RYBA powinna się
> znaleźć w wigilijnym menu.

Karp to "tradycja" rodem z komuny :)
a co mi tam, masz opiniotwórczego linka:
http://www.radiomaryja.pl/informacje/o-tradycji-wigi
lijnego-karpia/

--
"Nie ma grzecznej metody sugerowania komuś ze poświecił całe
swoje życie szaleństwu."
Daniel Dennett

Nowy Rok 2016
Nowy program kulinarny?