Jazda na resztkach?

81. Data: 2016-01-07 21:43:50

Temat: Re: Jazda na resztkach?
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-01-07 21:09, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

Dlatego krowa może spływać.

82. Data: 2016-01-07 21:45:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 07 Jan 2016 21:42:13 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2016-01-07 21:17, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Bawiłaś, bawiłaś i rozbawiłaś.

Fakt, Tobie to przychodzi ad hoc.

--
XL
TK to produkt jaruzelszczyzny i trzeba było z nim wreszcie

83. Data: 2016-01-07 21:50:21

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Fakt, Tobie to przychodzi ad hoc.

Współczuć Ci jakoś czy cuś?

84. Data: 2016-01-07 22:13:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 07 Jan 2016 21:50:21 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2016-01-07 21:45, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Współczuć Ci jakoś czy cuś?

Pomęczę się jeszcze trochę. Jakoś. Albo poćwiczę.

85. Data: 2016-01-07 22:44:49

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-01-07 o 22:13, Ikselka pisze:

> Pomęczę się jeszcze trochę. Jakoś. Albo poćwiczę.

Poćwicz, poćwicz będzie Ci łatwiej przełknąć tę białą
w innym niż Wielkanoc terminie.

86. Data: 2016-01-07 22:46:36

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-01-07 o 19:21, Stokrotka pisze:

> Użytkownik "Animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości

> Słyszałam, że w mi bliskim supermarkecie , kilka lat temu, był święcony.

Przeterminowany.

--
animka

87. Data: 2016-01-07 23:48:12

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Animka" <a...@t...wp.pl> wrote in message

> Nie masz co się bać. Jak do gotowania to ok.
> Robie nieraz kopytka na 2 dni. Potem wkładam te nieugotowane do
> zamrażalnika, na talerzu płaskim.

Jasne, bo kopytka i surowa kiełbasa to przecież to samo :-)

88. Data: 2016-01-08 11:20:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 7 Jan 2016 22:44:49 +0100, cef napisał(a):

> Poćwicz, poćwicz będzie Ci łatwiej przełknąć tę białą
> w innym niż Wielkanoc terminie.

Biała kiełbasa nie jest dla mnie atrakcją - lubię ją tylko w Wielkanoc,
zapieczoną na rumiano z cebulą. Ale rozumiem, że skoro inni jadają ją we
wszystkie wolne wielkanoce, to i nie dziwota, że i na bożenarodzenia tyż
muszą.

89. Data: 2016-01-08 12:05:00

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zapieczoną na rumiano z cebulą. Ale rozumiem, że skoro inni jadają ją we
> wszystkie wolne wielkanoce, to i nie dziwota, że i na bożenarodzenia tyż

Na "bożenarodzenia" jemy tylko nieprzeterminowane opłatki.

90. Data: 2016-01-08 12:54:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 08 Jan 2016 12:05:00 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2016-01-08 11:20, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Na "bożenarodzenia" jemy tylko nieprzeterminowane opłatki.

Tak, panie cef. Miło być poczytnym.

--
[...]

Nowy Rok 2016
Nowy program kulinarny?