Jestem kawalerem a chce sie zwiazac z rozwodka z 3 dzieci

141. Data: 2005-09-21 11:25:23

Temat: Re: Jestem kawalerem a chce sie zwiazac z rozwodka z 3 dzieci
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

krys napisał(a):

> A ten portfel to ma pełny, czy pusty?;-)

Jasne, że pełny i w dodatku czyta, co tu wypisuję ;-).

Pozdrawiam
Ewa

142. Data: 2005-09-21 17:53:51

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> wrote in
message news:dgr1de$2mto$1@news2.ipartners.pl...
> Hmm a jeśli facet zakładając rodzinę ma dobrą pracę a straci ją po wielu
> latach, np. kilka lat przed emeryturą, gdzie już bardzo trudno jest o nową
> pracę.
> To co - na śmietnik wtedy z nim ?
> I wziąć sobie nowego - bogatszego ?

kolorowna juz bardzo dobrze odpowiedziala. nie bede
wiec powtarzac tego samego, bo mysle podobnie jak ona.

iwon(k)a

143. Data: 2005-09-21 18:02:39

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka Krysiak" <k...@g...pl> wrote in message

> Dlatego właśnie nie każdy to robi. Ale każdy, pisząc swoje posty,
> powinien brać pod uwagę to, że jego własne słowa zostają w sieci na
> zawsze i wszyscy mogą go z nimi za jakiś czas skonfrontować. Powinien, a
> jeśli tego nie robi, niech z godnością ponosi konsekwencje.

nie wymagaj godnosci od kogos kogo sie kopie bo kopac
niby mozna. mysle, ze ten kto wykorzystuje cos co w sieci kiedys
sie znalazlo zeby komus dokopac, z godnoscia ma malo
wspolnego. jakos niedawno uwazalas iz odgrzewanie starej zupy jest
nie za "wlasciwe" ; zmienilo Ci sie teraz cos? czy po prostu
adresata dokopan mniej lubisz, (bo obiektywizmu od cibie jak
widac nie mozna oczekiwac.....)

iwon(k)a

144. Data: 2005-09-21 18:09:58

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> Już chyba doawno doszłysmy, że zupełnie inaczej odbieramy świat?

ja do takiego wniosku nie doszlam....

> Nie mam wyrobionego zdania "o facetach" . " O kobietach" też nie. Mo? e
> miec zdanie na temat pewnej grupy osób. No i nie głowszę tego zdania
> jako prawdy objawionej.

nie zauwazylam, zeby ona glosila to jako prawde objawiona.

> A kobiety pasozyty tolerujesz?

genralnie nie toleruje pasozytow.

> być przy tym gnuśnym obibokiem;-)

a i owszem, i wlasnie o to chodzi. ze nie tylko forsa tu jest przedniotem
"sporu" przynajmniej z mojej strony (i tak w sumie zrozumialam Anete)

> Wyobraź sobie, że miałam. Dopiero wychodzę na prostą.
> Konstytucja nic nie mówi o prawie do zachowanie statusu materialnego w
> tajemnicy;-)

ale prawo do zachowania milczenia :)

iwon(K)a

145. Data: 2005-09-21 22:53:12

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "Iwon\(k\)a"
<i...@p...onet.pl> mówiąc:

>nie wymagaj godnosci od kogos kogo sie kopie bo kopac
>niby mozna.

Mmm... Wieeesz... Pozostanę jednak przy swoich własnych oczekiwaniach.

>mysle, ze ten kto wykorzystuje cos co w sieci kiedys
>sie znalazlo zeby komus dokopac, z godnoscia ma malo
>wspolnego.

A nic na temat godności innych osób nie pisałam.

>jakos niedawno uwazalas iz odgrzewanie starej zupy jest
>nie za "wlasciwe" ; zmienilo Ci sie teraz cos? czy po prostu
>adresata dokopan mniej lubisz, (bo obiektywizmu od cibie jak
>widac nie mozna oczekiwac.....)

Obiektywizm? Znaczy się, co? Stosowanie zawsze i wszędzie tej samej
miarki, bez względu na okoliczności? No to nie jestem obiektywna. Bo
chociaż pod pewnymi względami pewne rzeczy oceniam, a przynajmniej
staram się, oceniać obiektywnie, to pod innymi pozwalam sobie na daleko
idącą ułomność polegającą na tym, co powyżej skomentowałaś.

Agnieszka (która nie uważa, że zmiana poglądów jest ujmą, ani że
wypieranie się tej zmiany jest zaletą, aczkolwiek nie podciągnęłaby
amnezji pod zmianę poglądów)
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

146. Data: 2005-09-22 02:33:27

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mmm... Wieeesz... Pozostanę jednak przy swoich własnych oczekiwaniach.

ja tez.

> A nic na temat godności innych osób nie pisałam.

wymagasz wybiorczo?

> [...]
> staram się, oceniać obiektywnie, to pod innymi pozwalam sobie na daleko
> idącą ułomność polegającą na tym, co powyżej skomentowałaś.

widze.

> Agnieszka (która nie uważa, że zmiana poglądów jest ujmą, ani że
> wypieranie się tej zmiany jest zaletą, aczkolwiek nie podciągnęłaby
> amnezji pod zmianę poglądów)

iwon(k)a, ktora uwaza, ze jesli sie ma cos do powiedzienia
to lepiej juz powiedziec (napisac) to zanim sie czlowiek podpisze...oraz
i ktora uwaza, ze jak juz sie bawi w moralizatprstwo to lepiej wyglada jesli
sie
morale ma wciaz te same, a nie jak mi pasuje..

147. Data: 2005-09-22 07:42:26

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "Iwon\(k\)a"
<i...@p...onet.pl> mówiąc:

>wymagasz wybiorczo?

Nie, po prostu nic na ten temat nie pisałam.

>iwon(k)a, ktora uwaza, ze jesli sie ma cos do powiedzienia
>to lepiej juz powiedziec (napisac) to zanim sie czlowiek podpisze...

A jeśli wiersz to tylko z rymami abab.

>oraz
>i ktora uwaza, ze jak juz sie bawi w moralizatprstwo to lepiej wyglada jesli
>sie
>morale ma wciaz te same, a nie jak mi pasuje..

Mmmm... Myślę, że możesz spać spokojnie. Moje na pewno nie jest takie,
jak ci pasuje.

Agnieszka

148. Data: 2005-09-22 14:01:45

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, po prostu nic na ten temat nie pisałam.

no wlasnie.

> A jeśli wiersz to tylko z rymami abab.

moze byc bialy...

> Mmmm... Myślę, że możesz spać spokojnie. Moje na pewno nie jest takie,
> jak ci pasuje.

nawet bym nie chciala

iwon(k)a

149. Data: 2005-09-22 20:49:29

Od: "wete" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rozmawiacz" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Kobieta obłednie mi się podoba i zwiazek rozwija się. Jestem od niej
> starszy o 2 lata. Co o tym myslicie? Czy 3 dzieci to duze obciazenie? Moja
> matka jest przerażona.

A po licha ci baba z trójką dzieci? Nie możesz sobie znaleźć
normalnej dziewczyny i wychowywać własne dzieci? Pomyśl. Zastanów się
człowieku! Nawet się nie obejrzysz, jak będziesz tego żałował!

150. Data: 2005-09-22 23:36:32

Od: "Rozmawiacz" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A po licha ci baba z trójką dzieci? Nie możesz sobie znaleźć
> normalnej dziewczyny i wychowywać własne dzieci? Pomyśl. Zastanów się
> człowieku! Nawet się nie obejrzysz, jak będziesz tego żałował!

Mowisz jak moja matka.
Ta kobieta mi się obłednie podobała/podoba. W przeciwnym wypadku nawet bym
się nie zastanawiał.

"stan cywilny" uwzględniony ;-)
skąd te zdrady?
Mieszkanie - problem moralny?