Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
pl!news.tpi.pl!not-for-mail
From: "Ag" <...@...com.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Jeszcze o "klik - wrrr"
Date: Mon, 6 May 2002 14:36:35 +0200
Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
Lines: 38
Message-ID: <ab5t62$4i9$1@news.tpi.pl>
References: <ab5bfv$mpp$1@info.cyf-kr.edu.pl>
NNTP-Posting-Host: 212.244.79.84
X-Trace: news.tpi.pl 1020688386 4681 212.244.79.84 (6 May 2002 12:33:06 GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 6 May 2002 12:33:06 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4522.1200
X-MSMail-Priority: Normal
X-Priority: 3
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4522.1200
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.psychologia:136137
Ukryj nagłówki
"Mefisto"
> Niby już co nieco wiem o mechanizmach psychologicznych,
>.
>a ciągle daję się złapać....
no jeśli ten mechanizm psychologiczny miał długie nogi i piekny uśmiech to
wcale Ci sie nie dziwię Mefisto:))
ach ta podświadomość.....:))
> panienka wcisnęła mi pastę do zębów za podwójną cenę - kupiłem choć wcale
> jej nie potrzebowałem. A przecież wiedziałem w jakim kierunku to zmierza,
> gdy mnie spytała, czy poleciłbym komuś dobrą pastę za 45zł, dostępną w
> aptekach. Potem oczywiście była oferta wyjątkowej promocji - za 10zł. No i
> wziąłem. Cóż, kolejna nauczka - nie próbować nawet wdawać się w dyskusję,
bo
> rozum swoje, a podświadomość swoje.
tak właśnie sobie pomyślałam, o zjawisku które zaobserwowałam w
indywidualnie i samodzielnie prowadzonych gospodarstwach domowych znanych
mi mężczyzn.......{cechy wspólne: wykształceni, dobrze zarabiający, w
okolicach 30stki, bez pani serca:)}
użyję marek produktów, przy czym nie mam w tym najmniejszego interesu:)
a mianowicie:
w łazience proszek albo dosia albo coś z najwyższej pólki, jakiś skutecznie
reklamowany vizir lub omo, calgon do kamienia, w każdej łazience z nową
pralką automatyczna:). Ten sam mechanizm dotyczy lodówek i garderoby.
Próbowałam nawet sprawdzać częstość ukazywania się reklam danego produktu w
funkcji specyfiki następującego po niej programu, faktycznie omo było przed
meczami i żużlem:)
ktoś powie, ok standard, pewnie tylko, ze ja osoba oglądająca również piłkę
nożną i żużel (wole na zywo) nie piore w omo ani w dosi:) zatem może
panowie, którzy sami dokonują zakupów ulegają manipulacji znacznie bardziej
niż kobiety?
i wiecie co Panowie, w mojej łazience nie ma tego pralkowego odkamieniacza:)
pozdrawiam
Agnieszka:)
|