Re: Jeszcze raz: Bajka o żabie i skorpionie

From: Marsel <ic5070_@/wp.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Jeszcze raz: Bajka o żabie i skorpionie
Date: Wed, 26 Jun 2002 10:53:08 +0200

w poprzednim art. <afb12k$8r1$2@news.tpi.pl>,
szanowny kol. Jerzy Turynski pisze, ze:
<..>
> W Twoim domyśle mojego domysłu? Jeśli tak, to pudło...

wolno mi
chciałem ci wspaniałomyslnie zasygnalizowac ze ktos cie nie rozumie w
(wiekszosci) przeczytanych tekstów, a reszty moze nie czytac
<...>
> Skąd wywnioskowałeś, że przepadam za niepowtarzalnością ?
> Znów kolejna projekcja?

wolno mi. co pawda brakuje u ciebie 'w popraednim moim poscie'...
zreszta, wtedy musiałbys zachowac jakaś ciagłosc

<...>
> Tobą nie gadam, to weź pod uwagę, iż póki co inteligencji
> wystarcza mi na w miarę zrozumiałe wyłuszczenie istotnych
> dla mnie kwestii zdecydowanie wąziutkiej grupce osób. Dla-
> tego niestety musisz poczekać aż ów wskaźnik u mnie podro-
> śnie... Zwyczajnie możesz się nie doczekać...

to moze sie nie umawiajmy, mi czasu nie starczy na pewno, z wyboru
chocby dlatego, ze cenie sobei bardzo zwiezłosc, nawet w wyrazanianiu
byle czego.

Marsel