Strona główna Grupy pl.rec.kuchnia Re: Już żałuję, że oddałam głos nieważny, policja dobija się do drzwi Re: Już żałuję, że oddałam głos nieważny, policja dobija się do drzwi

Re: Już żałuję, że oddałam głos nieważny, policja dobija się do drzwi

Data: 2015-05-27 17:30:08
Temat: Re: Już żałuję, że oddałam głos nieważny, policja dobija się do drzwi
Od: Qrczak <q...@q...pl>

Dnia 2015-05-27 10:51, obywatel masti uprzejmie donosi:

> <http://paczaizm.pl/content/wp-content/uploads/nalal
am-sobie-whisky-zorientowalam-sie-ze-jest-dopiero-10
-rano-wiec-wsypalam-do-niej-platkow-buka.jpg>

Nie obrażaj Buki porównaniem tym.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.