Re: KOMUNIA - czy ktoś jeszcze przyjmuje gości w domu?

Data: 2006-04-07 18:29:28
Temat: Re: KOMUNIA - czy ktoś jeszcze przyjmuje gości w domu?
Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl>

Dnia Fri, 07 Apr 2006 18:02:01 +0000, krys napisał(a):

> Ogólne informacje o planowanych wycieczkach, imprezach itd. O
> wycieczkach chciałabym , zeby było zebranie przed ttaką wycieczka, bo z
> reguły nic takiego się nie dzieje, az kolei moja siostra twierdzi, ze
> rodzice im zarzucaja, że oni coś z kosztami kręcą - zeby wszyscy byli
> zadowoleni i wolni od podejrzeń, powinno wygladac tak:"prosze państwa,
> tyle i tyle kosztuje autokar, tyle i tyle noclegi w taki i takim
> standardzie, tyle i tyle musi jechać osób z opieki ( na podstawie tego
> i tamtego przepisu), tyle kosztuje wyżywienie, tyle bilety wstępu itd.
> [...]

Planowane wycieczki należy przedstawić rodzicom na początku roku szkolnego.
Każdy wychowawca układa Plan wychowawczy dla swojej klasy i tam jednym z
punktów powinien być pplan wycieczek.. Ten plan powinien być wpisany do
dziennika i podpisany przez trójkę klasową.
Natomiast organizacja wycieczki u nas wygląda tak. Wcześniej rodzice
dostają informację dotyczącą wycieczki- data, cena i regułkę typu "wyrażam
zgodę na udział...". Natomiast dla potrzeb szkoły jest następująca
dokumentacja: lista uczestników, regulamin wycieczki podpisany przez
uczniów (potwierdzenie, że się zapoznali), lista wycieczki, na której są
wszystkie dane, kiedy wycieczka, na jaki okres, ilu opiekunów, rodzaj
transportu i kto jest kierownikiem. Oraz cały harmonogram wycieczki. I
powinien być jeszcze jeden dokument (przynajmniej w mojej szkole musi być)-
kosztorys wycieczki. Tam właśnie rozpisuje się wszystkie koszty i przelicza
na jednego uczestnika. Kosztorys podpisują przedstawiciele trójki klasowej.
Po powrocie z wycieczki, do dokumentacji dołącza się rozliczenie wycieczki
również podpisane przez trójkę klasową. Jeśli zostały jakieś pieniądze z
wycieczki na tym rozliczeniu należy napisać co się z nimi dzieje dalej. Np.
Byliśmy ostatnio na wycieczce autokarowej, z której została reszta i te
pieniądze pokryły koszt biletów do muzeum (kolejna wycieczka).

--
Elżbieta