Re: KU_PAMIECI...

Data: 2010-11-18 13:10:18
Temat: Re: KU_PAMIECI...
Od: Als <1...@1...pl>

Dnia Wed, 17 Nov 2010 08:54:26 +0100, Jan Werbinski napisał(a):

> Na szczęście da się zmniejszyć ilość zjadanej chemii. Walczę z tym na kilku
> frontach: swoje produkcji chleb z ziarna, wino z winogron w ogrodzie,
> wkrótce swojej produkcji warzywa, drób, jajka i wędliny. Ograniczyłem
> kupowanie nabiału "od baby" z powodu fatalnych warunków sanitarnych na
> targowisku.

Super pomysł. Teraz podaj tylko, jak na balkonie o powierzchni circa about
8 m. kw. założyć:
- uprawę zboża na chleb
- uprawę winogron na wino
- ogród warzywny
- hodowlę kur
- wędzarnię

Bo w mieszkaniu to raczej nie da rady tego wszystkiego upchnąć?
Aha, trzecie piętro (jeśli to ma znaczenie). I nie ma piwnicy.

--
Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam żadnej jedynki)