Kacze cycki

61. Data: 2017-10-31 22:56:05

Temat: Re: [OT] Re: Kacze cycki
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.10.2017 o 16:00, Budzik pisze:
> Użytkownik FEniks x...@p...fm ...

> A któz to?

Taka bionda z TVN24, Marta Kuligowska czy jakoś tak.

Ewa

62. Data: 2017-10-31 22:59:01

Temat: Re: Kacze cycki
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.10.2017 o 21:02, Wiesiaczek pisze:

> Mało znasz, ot co!
>
> A ta "kupa" to Pałac Kultury i Nauki. Tam są teatry, kina, muzea,
> Pałac Młodzieży (sam tam udzielałem się w modelarni lotniczej), jest
> tez siedziba wielu instytucji naukowych.

Akurat PKiN to bardzo ładny budynek, zwłaszcza w porównaniu z nowymi
biurowcami-koszmarkami obok. Nie wiem, dlaczego ludzie się go tak czepiają.

Ewa

63. Data: 2017-10-31 23:01:35

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.10.2017 o 20:57, Wiesiaczek pisze:

> Chyba nigdy nie byłaś w korporacji, gdzie jeden przez drugiego
> wykrzywia ryja, starając się wymówić "fsenkjuu" tylko po to, żeby
> drugi musiał jeszcze bardziej się wysilić :)

No nie bywam. I chyba mam rację.

Ewa

64. Data: 2017-11-01 01:30:12

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-31 o 22:59, FEniks pisze:

> Akurat PKiN to bardzo ładny budynek, zwłaszcza w porównaniu z nowymi
> biurowcami-koszmarkami obok. Nie wiem, dlaczego ludzie się go tak czepiają.

Ja też nie wiem. Tym bardziej, że to budynek wzorowany na przedwojennym
projekcie Świątyni Opatrzności Bożej autorstwa Bohdana Pniewskiego.

--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

65. Data: 2017-11-01 08:00:56

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wiesiaczek W...@v...pl ...

> Odniosę się do wypowiedzi Budzika, tego, co to jest u mnie w KF-ie,
> że nie ma pojęcia o czym pisze.
> Marokańczyk lub Włoch zwykle doskonale mówią po francusku i jeżeli
> jest tam jeszcze Polak, to po kiego tam tłumacz angielskiego?

Akurat tak sie złozyło, ze jezykiem obowiazującym bywa jednak czesciej
angielski. być moze równiez z szacunku dla gości.

--
Pozdrawia... Budzik
Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.

66. Data: 2017-11-01 11:01:53

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Akurat PKiN to bardzo ładny budynek, zwłaszcza w porównaniu z nowymi
> biurowcami-koszmarkami obok. Nie wiem, dlaczego ludzie się go tak
> czepiają.

Też nigdy nie potrafiłem zrozumieć radka Sikorskiego w tym jego
spóźnionym zapale do burzenia Pałacu Kultury. I mnie "radzieckość"
w otoczeniu długo dotykała i drażniła, ale drażnić przestała, gdy
tylko przestała być radzieckością, a stała się śladem historii.
W tym całym socrealizmie architektonicznym zawsze najgorsza była
nazwa i powiązania, a poza tym styl jak styl. Podobne bywały już
wcześniej. Nowa Huta też jest całkiem dobrym założeniem urbanistycznym,
na ludzką miarę. MDM również.

Mnie z tego nowego otoczenia najmniej leży ten, który akurat nie jest
biurowcem, lecz budynkiem mieszkalnym. A u ludzi wzbudza zachwyt. Mnie
też tysiąc razy tłumaczyli, że zachwyca -- a nie zachwyca.

--
Jarek

67. Data: 2017-11-01 11:38:44

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.10.2017 o 21:13, XL pisze:

> Raczej Ty. Te piękne i szerokie trasy (dla ruskich czołgów) na przestrzał
> miasta zaplanowane przy odbudowie też pewnie zawsze Cię zachwycały.

Masz coś z głową?
Co na to Twój lekarz?

--
Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

68. Data: 2017-11-01 11:44:49

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.10.2017 o 22:59, FEniks pisze:

> Akurat PKiN to bardzo ładny budynek, zwłaszcza w porównaniu z nowymi
> biurowcami-koszmarkami obok. Nie wiem, dlaczego ludzie się go tak czepiają.
>
> Ewa

Moim zdaniem jest to odreagowywanie kompleksów przez ludzi, którym coś
tam nie wyszło w życiu i chcą się dowartościować hamerykańskimi
drapaczami chmur. Podnosi im to mniemanie o sobie (ach, jaki jestem
nowoczesny i europejski plując na ruskich!) albo co?

69. Data: 2017-11-01 12:06:41

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesiaczek napisał:

> Moim zdaniem jest to odreagowywanie kompleksów przez ludzi, którym
> coś tam nie wyszło w życiu i chcą się dowartościować hamerykańskimi
> drapaczami chmur.

Kompleksów na pewno tak ("coś tam" -- delikatnie powiedziane).
Hamerykańskiego wieżowca to tacy nie widzieli nawet na obrazku.
PKiN ma architekturę taką, jak te stare z Manhattanu.

> Podnosi im to mniemanie o sobie (ach, jaki jestem nowoczesny
> i europejski plując na ruskich!) albo co?

Też nie to. Ani "nowoczesny", ani "europejski" niczego takim nie
podniesie. Prapolski gród częstokołem drewnianym otoczony -- to
zachwyca, niczego więcej do życia nie trzeba.

Jarek

--
Tak sobie wyobrażam Kielce, symbol, jako szczyt ohydy,
I jako jakieś Paramount najgorszej małomiasteczkowej brzydy.

70. Data: 2017-11-01 13:32:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cef <c...@i...pl> wrote:

> Nie miałem na myśli formy wypowiedzi,
> tylko treść i ogólnie Twój poziom.

Twój poziom nie pozwala ci na ocenę mojego, więc daj sobie spokój.

--
XL

Dynia po raz enty
Efekt...?
Kanapka Elvisa.
NIedobra zilona herbata - jak ją zużyć?
Papier ryżowy się rozpuszcza. Jaka przyczyna?