Re: Kamienie kałowe

From: "Juanito" <j...@k...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Kamienie kałowe
Date: Tue, 4 Feb 2003 20:01:28 +0100
Sender: j...@k...onet.pl@pa75.kielce.sdi.tpnet.pl

Użytkownik "Marek Bieniek" <m...@p...wytnij.onet.pl> napisał w
wiadomości news:3lg904w6ahe7$.opnvwfy1cb31$.dlg@40tude.net...

> Przez chwilę myślałem, że nowe wcielenie sami-wiecie-kogo nam się
> objawia, ale posting host się nie zgadza... :(
> Poza tym mam dziwne przeczucie, że domyślam się, kto się kryje pod tym
> zmienionym nickiem - aczkolwiek ton i forma wypowiedzi odbiega znacznie
> od tego, co JFK tu pisywał (in minus oczywiście) - więc może się mylę...
> A przynajmniej mam taka nadzieję...
> A co do nieuków, to akurat lekarze powinni się uczyć _medycyny_. Nie
> przypominam sobie, żeby w jakimkolwiek podręczniku medycznym pisano
> cokolwiek o płukaniu okrężnicy w takim tonie, w jakim powyżej. Zatem o
> [...]

Proponuje nie endoskopie, ale raczej częste wizyty w domeczkach
przyszpitalnych, gdzie siedzą i kroją podmioty ludzkie, po intensywnych
leczeniach szpitalnych. Nie jest łatwo pisać na trudne tematy na listach
dyskusyjnych; człek z natury jest obrzydliwy i nie ma co bliźnim dodatkowo
go obrzydzać. Jestem w stanie zafundować Koledze Dyskutantowi takie płukanko
(aparat to mercedes wśród aparatów tego typu) potem zobaczymy co wyszło. Jak
Kolega zobaczy co tam miał (pomimo młodego wieku) to albo sam ureguluje
300PLN albo ja, jeżeli wyniki będą niezadawalające :-)...
Zatem nie będzie to sprawa wiary, ani hipnozy, tylko efekt końcowy będzie
widoczny ( co jest przepisami zabronione, ale cóz się nie robi dla
nauki...). To nie świecowanie, sami to zrobimy bez osób trzecich...

Juanito