Re: Kara smierci a inne rozwiazanie

From: es_ <es_uomikim@ALA_MA_KOTA.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Kara smierci a inne rozwiazanie
Date: Tue, 15 Aug 2006 19:51:39 +0200

Bula wrote:
(...)
> W takim razie po co ten czlowiek ma zyc, skoro znow po wyjsciu moze zrobic
> cos takiego ponownie, skoro szansa na jego wyleczenie jest znikoma i jest
> duze prawdpopodobienstwo ze moze zrobic to ponownie to samo, dla mnie lepiej
> taki czlowiek niech zginie, pieniazki za jego pobyt lepiej przeznaczyc na
> domy dziecka itp, one tam lepiej zostana wykorzystane.

Tylko w takim wypadku po co udawać, że to jakaś "kara", lepiej szczerze
powiedzieć: "niedobrzy" ludzie nie zasługują na życie, więc wymordujmy
ich...

Jest tylko jedno ale: jeśli ktoś dostaje dożywocie i potem okazuje się,
że jest niewinny to można go wypuścić, jeśli się go w międzyczasie
zamorduje to jest już trudniej go przywrócić do życia.

--
"Przyjacielu, lepiej nas dobrze wypieprz zamiast prawić nam kazania.
Nawrócić nas nie zdołasz..." Marquis Donatien Alphonse François de Sade