Re: Kawa grubo mielona

Data: 2003-11-14 12:59:02
Temat: Re: Kawa grubo mielona
Od: "KasiaA" <k...@g...pl>

@(alenospamikmam).poczta.onet.pl <zgosiula\@(alenospamikmam).poczta.onet.pl>
napisał(a):

> Różna. Trzeba czytać to co jest napisane na opakowaniu ;-). Ja osobiście
> do parzenia w takim ustrojstwie używam lavazzy.

Ja pijam Davidoff - czarną. Szczerze mówiąc nigdy nie czytałam opakowań z
kawy, w każdym razie nie zwracałam uwagi czy jest informacja o rodzaju
zmielenia. O nie, czasami widziałam, że kawa jest drobno mielona. Czyli jak
nic nie jest napisane to jest ona zmielona grubo?

> A próbowałaś ubijać kiedyś mleko skondensowane? Pychota :-).

Ubijałam zwykłe mleko. A mleko skondensowane musi być zimne?

> Podobne do mojego: http://www.fide.pl/bodum/1792/196/.

Ten też mi się podoba. A jakiej pojemności warto kupić? Litrowy, taki jest z
Ikei wydaje mi się zbyt duży.

Kasia