Re: Kawa + kakao rozpuszczalne

Data: 2011-04-15 13:40:49
Temat: Re: Kawa + kakao rozpuszczalne
Od: Aicha <b...@t...ja>

W dniu 2011-03-31 19:20, Aicha pisze:

> Naturalne.
> http://www.gotujmy.pl/kawa--z-kakao-i-wanilia,przepi
sy,47968.html
> tylko te fusy... hmmm...

No wiec... po wykonaniu własnych testów czas na sprawozdanie. Kawa
(rozpuszczalna, niestety)+ kakao rozpuszczalne jest do du...szy.
Kawa jw. plus łyżeczka kakao zalana prawie wrzątkiem (kompromis między
wymaganiami kakao a kawy):
- z miodem (wielokwiatowy, z pasieki) - pyszna
- z cukrem takoż, ale już nie tak "wykwintna" jak poprzedni wariant ;)

Z mlekiem nie próbowałam, bo takiej kawy nie słodzę i boję się, że
będzie nie do wypicia :) Ale i na ten eksperyment przyjdzie pewnie czas.

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku