Kiedy dzieci powinny zaczynac nauke w szkolach?

211. Data: 2009-10-28 16:43:27

Temat: Re: Kiedy dzieci powinny zaczynac nauke w szkolach?
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Czasem to jednak warto spaść z krzesełka. Wgramoliłam się znów, choć z
> niejakim trudem :-)

Ty uważaj. Bo Stalker jeszcze parę razy tak się zgodzi i potem kto Twojemu
TŻowi udowodni, że zupa nie była za słona.

Qra

212. Data: 2009-10-28 16:44:30

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Panslav- przecież i tak mają: nie mają przymusu wojska, mogą w pracy
> dźwigać o wiele mniej niż faceci, itd, itp. A czego chcą feminazistki?
> One chcą równych praw! No nie wiem, która kobieta je popiera
> (feministka to 3 płeć:-) ).Przepuszczasz kobietę w drzwiach? Ja tak.
> Ustąpisz ciężarnej? Ja tak. etc.Kobieta IMO powinna być panią i ozdobą
> domu- a nie ma być zmuszana do jakiejś pracy za biurkiem czy układania
> w półkach sklepowych.

Przyjdź i uratuj mię, książę!!!!

Qra

213. Data: 2009-10-28 16:47:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Oct 2009 17:43:27 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Ty uważaj. Bo Stalker jeszcze parę razy tak się zgodzi i potem kto Twojemu
> TŻowi udowodni, że zupa nie była za słona.
>
> Qra

No jak to kto - myslę, że Stalker weźmie odpowiedzialność :-)
--

Ikselka.

214. Data: 2009-10-28 16:48:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Oct 2009 17:44:30 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Przyjdź i uratuj mię, książę!!!!
>
> Qra

On nie uznaje wielożeństwa - wszyscy ksiażęta już zajęci :-
--

Ikselka.

215. Data: 2009-10-28 16:50:43

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Paź, 17:44, "Qrczak" <q...@g...pl> wrote:
> W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Przyjdź i uratuj mię, książę!!!!
>
> Qra

No ja właśnie swoją żonę uratowałem :-)

Stalker

216. Data: 2009-10-28 16:54:59

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Paź, 17:47, XL <i...@g...pl> wrote:

> No jak to kto - myslę, że Stalker weźmie odpowiedzialność :-)

Za swoją rodzinę właśnie wziąłem, więc na razie za nic więcej nie
biorę :-)

Stalker, ja Ci już wspominałem, że w niejednym wypadku mógłbym byc
Twoim sojusznikiem...

217. Data: 2009-10-28 17:00:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Oct 2009 09:54:59 -0700 (PDT), Stalker napisał(a):

> Za swoją rodzinę właśnie wziąłem, więc na razie za nic więcej nie
> biorę :-)
>
> Stalker, ja Ci już wspominałem, że w niejednym wypadku mógłbym byc
> Twoim sojusznikiem...

Grunt to zachowanie właściwych proporcji w sojuszach, czyli bezstronność, a
tę cenię sobie najbardziej u Ciebie pomimo wielu różnic w naszych poglądach
:-)
--

Ikselka.

218. Data: 2009-10-28 17:02:18

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Przyjdź i uratuj mię, książę!!!!

Droga Damo- mam Panią Małżonkę- i ją bardzo kocham. Nie wątpię, że masz
swojego księcia

serdecznie pozdrawiam

Chiron

219. Data: 2009-10-28 17:10:58

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Stalker <t...@i...pl> tak oto plecie:

> Za swoją rodzinę właśnie wziąłem, więc na razie za nic więcej nie
> biorę :-)
>
> Stalker, ja Ci już wspominałem, że w niejednym wypadku mógłbym byc
> Twoim sojusznikiem...

We wszystkich innych mógłby kolbą po zębach... Przeliczmy wypadki...

Qra, ale ja dla Ciebie, Stalker, to siostra, pamiętaj, niezależnie od broni,
którą w dłoni dzierżysz

220. Data: 2009-10-28 17:12:18

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Droga Damo- mam Panią Małżonkę- i ją bardzo kocham. Nie wątpię, że masz
> swojego księcia

Ale mnie kochać nie musisz... Tylko zrób, żeby mnie nie zmuszali...

Qra, maua biedna siełotka

Robax'owi
Re: r o z w ó j umysłowy i duchowy (etyczny)
Re: Zapamiętajcie '' Branice '' Obóz koncentracyjny założony i prowadzony przez księży na początku 20 wieku w Polsce.
n-k czyli nasza-klasa
TYN NIKAKI MIHAJLO...