Kiedy dzieci powinny zaczynac nauke w szkolach?

221. Data: 2009-10-28 17:13:53

Temat: Re: Kiedy dzieci powinny zaczynac nauke w szkolach?
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Stalker <t...@i...pl> tak oto plecie:

> No ja właśnie swoją żonę uratowałem :-)

Podoba mię się podejście takie. Uratowałem żonę dając jej cudowne wprost
zajęcie siedzieć w domu z dwoma rozkosznymi naszej wielkiej miłości owocami.

Qra, ratunku!!!!!

222. Data: 2009-10-28 17:18:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Oct 2009 18:13:53 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Stalker <t...@i...pl> tak oto plecie:

> Podoba mię się podejście takie. Uratowałem żonę dając jej cudowne wprost
> zajęcie siedzieć w domu z dwoma rozkosznymi naszej wielkiej miłości owocami.

Qra, no nie mów, że nie chciałabyś sobie w domku poziewać z rana nad kawką
lub Kafką, w seksownym szlafroczku albo i bez, zamiast do roboty gonić...
:-D

--

Ikselka.

223. Data: 2009-10-28 17:26:16

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Qra, no nie mów, że nie chciałabyś sobie w domku poziewać z rana nad kawką
> lub Kafką, w seksownym szlafroczku albo i bez, zamiast do roboty gonić...
> :-D

Po pierwsze - nigdzie nigdy nie gonię. Po drugie - do kawki i Kafki mam w
pracy taki samo swobodny dostęp, jak w domu. Po trzecie - seksowny
szlafroczek zastąpiony jest seksownym ubrankiem.
Po czwarte - w domu bym sobie nie mogła poziewać.

Qra, jedyne kuszące co może być, to niekonieczność odśnieżania zimą

224. Data: 2009-10-28 19:03:55

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Paź, 18:13, "Qrczak" <q...@g...pl> wrote:

> Podoba mię się podejście takie. Uratowałem żonę dając jej cudowne wprost
> zajęcie siedzieć w domu z dwoma rozkosznymi naszej wielkiej miłości owocami.

Jako że Nasza decyzja była wcześniej głęboko przemyślana,
przeanalizowana na wielu płaszczyznach
i przedyskutowana na wiele sposobów, więc udało mi sie zauważyć, że
model partnerstwa oparty o jedną osobę pracujacą zawodową
i jedną zajmującą się domem przegrywa wojnę na słowa.

Taka słowna wojna toczy sie np. w przypadku aborcji i tam wygrywają
przeciwnicy aborcji. Udało im się zawładnąć terminologią.
W dyskusjach przeważają pozytywne konotacje: życie poczęte,
nienarodzone dzieci itp., natomiast płód, zygota itp. są w odwrocie.
Co od razu daje fory przeciwnikom.

Natomiast w przypadku wyboru modelu stroną zwycięską w wojnie słów
jest strona "oboje w pracy".

Zauważcie jaki zbiór określeń funkcjonuje w pierwszym przypadku:
kuchta, kura domowa, bezrobotna, gosposia, siedzieć w domu, na
garnuszku męża, itp. "pejoratywne" określenia

Z drugiej strony mamy: partnerstwo, nowoczesność, dzielenie trosk itp.
sformułowania kojarzone pozytywnie :-)

Ja mam wrażenie, że dopóki nie uda się przełamać frontu na tej wojnie,
to wiele związków będzie w "nowoczesnym" układzie, bez względu na
zdrowy rozsądek...

Stalker

225. Data: 2009-10-28 19:06:33

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Paź, 18:10, "Qrczak" <q...@g...pl> wrote:

> We wszystkich innych mógłby kolbą po zębach... Przeliczmy wypadki...

Qra, ja kolbą po zębach? :-)

> Qra, ale ja dla Ciebie, Stalker, to siostra, pamiętaj, niezależnie od broni,
> którą w dłoni dzierżysz

Siostra, ty rodzina wszak, a ja odpowiedzialność za nią wziąłem :-)

Stalker, tylko kurde wtedy i Robak mój dziadek i michal szwagier :-D

226. Data: 2009-10-28 19:09:50

Od: "fun.fire -`@'- house.club" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał

> Podoba mię się podejście takie. Uratowałem żonę dając jej cudowne wprost
> zajęcie siedzieć w domu z dwoma rozkosznymi naszej wielkiej miłości
> owocami.
==
Ty chuju pierdolony ! :o)
Wydaje Ci się, żeś Pan i Bóg ? :o/

[...]
Chcesz zagrać, jebako potłuczony ? :o/

[...]
Tobie obłudna pizdo na kaczych łapach i tak nic nie pomoże :o)

[...]
jakie Ty troski dzielisz z Twoją dziewczyną, jebako urtajony ? :o/

Ja mam wrażenie, że dopóki nie uda się przełamać frontu na tej wojnie,
to wiele związków będzie w "nowoczesnym" układzie, bez względu na
zdrowy rozsądek...
Stalker
===
Tobie, kurwa, nie brak rozsądku, faszyto, ale serca Ci brak, obłudna
pizdo na kasczych łapach i prostytutko Rzymu, skurwiony aniele Boży !

zdar
jude.billy.farookhar :O)
-------------------------------------
FUN FIRE -`@'- HOUSE CLUB

Głuchy nie słyszy pytania...
Ślepy nie widzi konsekwencji
Obłudny udaje, że jest ślepy i głuchy

Jeden z drugim są pewni, że zobaczą i usłyszą, kiedy przyjdzie
Prawda Miłości, a najbardziej trzeci :o/

227. Data: 2009-10-28 19:10:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Oct 2009 12:03:55 -0700 (PDT), Stalker napisał(a):

> [...]
> i jedną zajmującą się domem przegrywa wojnę na słowa.
>
> Taka słowna wojna toczy sie np. w przypadku aborcji i tam wygrywają

Raczej nie zauważam ich zwycięstwa w praktyce, sądząc choćby po ilości
ogłoszeń w gazetach, o treści typu "AAAAAAAAAAGinekolog. Bezbolesne
zabiegi"...

Ja Cię tu, Stalkie, popieram!!!
--

Ikselka.

228. Data: 2009-10-28 19:10:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Oct 2009 12:06:33 -0700 (PDT), Stalker napisał(a):

> Qra, ja kolbą po zębach? :-)

> Siostra, ty rodzina wszak, a ja odpowiedzialność za nią wziąłem :-)
>
> Stalker, tylko kurde wtedy i Robak mój dziadek i michal szwagier :-D

Tylko się bakteriami nie wymieniajcie!
:-P
--

Ikselka.

229. Data: 2009-10-28 19:11:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Oct 2009 20:09:50 +0100, fun.fire -`@'- house.club napisał(a):

> [...]
> Obłudny udaje, że jest ślepy i głuchy
>
> Jeden z drugim są pewni, że zobaczą i usłyszą, kiedy przyjdzie
> Prawda Miłości, a najbardziej trzeci :o/

Możesz wyjaśnić, co Ci jest?
--

Ikselka.

230. Data: 2009-10-28 19:13:29

Od: "fun.fire -`@'- house.club" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisał

> Możesz wyjaśnić, co Ci jest?
> --
> Ikselka.
===
A jak Ci się zdaje ?
No postaw diagnozę, siostra, a pogadamy :o)

zdar
jude.billy.farookhar :O)
[...]

Robax'owi
Re: r o z w ó j umysłowy i duchowy (etyczny)
Re: Zapamiętajcie '' Branice '' Obóz koncentracyjny założony i prowadzony przez księży na początku 20 wieku w Polsce.
n-k czyli nasza-klasa
TYN NIKAKI MIHAJLO...