Re: Kiedy kazirodcy płodzą niepełnosprawne dzieci...

From: "LeoTar" <l...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.biologia,pl.sci.medycyna,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Kiedy kazirodcy płodzą niepełnosprawne dzieci...
Date: Wed, 22 Oct 2014 14:00:13 +0200

news:14ep6h6y42975.uz7nijkjgq15$.dlg@40tude.net...

> [...]
> na mnie po chamsku kompensować.
> Sprawy seksu nie dominują DOBREGO związku i tak jest właśnie w moim,
> szczególnie z wiekiem, a jakoś właśnie z wiekiem mamy coraz więcej
> zadowolenia z całokształtu naszego związku. Także otrzymywanie
> "kosztownego
> czegoś" odbywa się na zupełnie innych zasadach, o których jak widzę nie
> masz zielonego pojęcia - po prostu nie było Cię stać ani materialnie, ani
> mentalnie na to, aby Jej ofiarować cokolwiek cennego dla WŁASNEJ
> przyjemności, więc sobie to po swojemu "racjonalizujesz", obrażając

Prawda w oczy kole. Tym bardziej, że wypusciłaś z domu nastepne pokolenie
potencjalnych małżeńskich prostytutek. Ale to Twoja sprawa byleś tylko nie
próbowała oddziaływac na mnie. A cały czas próbujesz to robić przez swoja
niechęć do samodzielnego myślenia.

--
Władek Tarnawski, LeoTar
Rozmowy z LeoTar'em @ http://leotar.friko.pl/fall_2014/