Re: Kiszona kapusta - PILNE

From: <p...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Kiszona kapusta - PILNE
Date: Wed, 19 Jul 2006 14:53:17 +0200

news:e9l9fu$qh8$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Błąd - lepsze nieaktywne tworzywo sztuczne niż beczka drewniana z
> pleśniami w ściankach, czy garnek kamienny bez pokrywy...
> Czysty polietylen bez kontaktu z tłuszczami czy alkoholami służy ci na
> codzień. Chemicznie nieaktywny i odporny polipropylen też. A worek z
> polietylenu w beczce z polipropylenu to podwójna odporność, łatwe do
> wymycia i dezinfekcji, łatwe w obsłudze, same plusy, nie ma minusów.

Nasze babcie i babcie naszych babciów itd. od zawsze kiskiły w drewnianych
dębowych beczkach albo w glinianych garkach, więc mi chodzi nie o czystość
tylko chcę poznać wasze przepisy na kiszoną kapustę, a nie sposób na
przygotowanie sprzętu do kiszenia kapusty.

Proszę o przepisy!!
Najlepiej bez marchwi