Re: Kłopoty z wolnością wewnetrzną...

From: "Sky" <s...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.paranauki,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Kłopoty z wolnością wewnetrzną...
Date: Sat, 31 Mar 2007 00:10:40 +0200
<e...@p...onet.pl> <eubpj8$fm0$1@news.onet.pl>
<op.tpu3f8tfaa1id6@jaka-jest> <eubpv3$v83$1@polsl.pl>
<e...@p...onet.pl> <euc36s$gh9$1@news.onet.pl>
<e...@p...onet.pl> <euc633$n7h$1@news.onet.pl>
<e...@p...onet.pl> <euevet$d81$1@news.onet.pl>
<e...@p...onet.pl> <eug5jr$28a$1@news.onet.pl>
<euij8k$8sn$1@atlantis.news.tpi.pl> <euimau$rpi$1@news.onet.pl>
<e...@p...onet.pl> <euiumq$md6$1@news.onet.pl>
<e...@p...onet.pl> <eujd56$vs5$1@news.onet.pl>
<e...@p...onet.pl>

Użytkownik Pszemol <P...@P...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:e...@p...onet.pl...

> Zadnym raczkiem - po prostu wytargam Cie za uszy i tyle...
> Coz wiecej moge zrobic? Nic.

Obiecuj obiecuj...sobie to tak często aż w to uwierzysz! ;)
[że wytargasz...oraz -co sprzecznością- że nic nie poradzisz]! ;P

> Jesli Ci ktos placi za pisanie na grupy to znaczy ze jedyna
> mozliwosc to ze jestes na rencie inwalidzkiej - i to by sie zgadzalo :-)

Z nas dwóch to ty Pszemolku pierwszy na takiej rencie w końcu wylądujesz...
jak sobie w głowę wreszcie czymś ciężkim porządnie przywalisz
[z tej frustracji że nic zrobić nie możesz...] ;)))

> Wciaz jednak probujesz "wygrac" majac ostatnie slowo, prawda?

Nie...tylko ci nieuprawnionej satysfakcji dać mi jakoś nie wypada...
...za bardzo się o nią starasz... :P

> Aby uczynic swiat lepszym...

Chwalebne tak samo niemal jak absurdalne! ;)
W odniesieniu do metod jakie raczysz stosować [na mnie i innych ;P]
jeśli chcesz tego [lepszego świata] o zacznij najlepiej od samego siebie
i swojego zakręconego coniecomocno perfekcjonizmu...
a nie od zmieniania innych pod własne widzimisię
[jak ten "świat" w ich wydaniu powinien wyglądać]
:)
Już tyle razy ci to powtarzałem...
może wreszcie do ciebie [i innych] kiedyś dotrze:
że nie przez próby zmieniania czegokolwiek [kogokolwiek]
-na zewnątrz nas-
wiedzie droga do JAKICHKOLWIEK RZECZYWISTYCH ZMIAN! :)

> Wiesz gdzie sobie mozesz swoje zyczenia wsadzic?

Tak! W Twoje óczęta -owym tekstem...już je tam masz! ;)
[Trafiony - zatopiony! ;D ]
I nijak stamtąd [z czeluści twego umysłu]
tych życzeń już nie wydłubiesz! ;P
Nawet gdybyś oczka sobie wykłuł kciukami ;)))
lub zafundował sobie pranie substancji szarej...do bieli
co zresztą niestety jakoś wciąż swoją drogą próbujesz robić... ;)

***
Więc życzę jeszcze raz: niech ci wreszcie Pszemolęćiuniu
przejdzie ta gorycz
którą w sobie do różnych ludzi z całego życia nosisz! ;)

Żebyś będąc WOLNY od tego co ciemnością każdego
mógł cieszyć się owym ogromem łagodności
...która również w każdym z nas jest...
często na samym dnie nas zaszyta! :)

Serdeczności-
Sky!