Re: Knedle ze śliwkami :-)

Data: 2015-10-04 00:13:49
Temat: Re: Knedle ze śliwkami :-)
Od: "Pszemol" <P...@P...com>

news:sw7psp1ichll.1yd3deff1qum$.dlg@40tude.net...

> Powiedz to lekarzowi jakiemuś. Najlepiej endokrynologowi.

To czy otyłość jest pierwotna czy wtórna NIE ZMIENIA FAKTU
że otyłość pochodzi od jedzenia za dużo. Zrozum to kobieto.
Wtórność tu znaczy tylko tyle, że przyczyną choroby otyłości
jest inna choroba, nic więcej. Gdyby jakimś sposobem tegoż
pacjenta zmusić do jedzenia mniej to chudłby tak jak każdy inny.

> Jak wyżej.

Wierzyć sobie możesz nawet że jesz aż tak mało jak modelka...
Niczego to nie zmienia, ani tu ani tam :-))