Re: Kobieta, mężczyzna, chaos.

From: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Kobieta, mężczyzna, chaos.
Date: Tue, 16 Mar 2010 13:26:18 +0100

news:1bmh9ivw9vmb2$.15ai42s4sqqv5.dlg@40tude.net...

> [...]
> jak inni badacze przez pryzmat konsekwencji zamiany ról społecznych.
> Kobiety stają się silniejsze i pewniejsze w swoich działaniach. Męźczyźni
> zaczynają funkcjonować w ramach ról przypisanych dotychczas kobietom, choć
> nie są na to do końca przygotowani ? genetycznie czy psychologicznie.
> Uciekają więc w wieczne dzieciństwo, w krainę wolną od obowiązków, zaś
> kobiety częściej odchodzą, łatwiej podejmują trudne decyzje, szybciej
> decydują się na radykalne kroki. Czyżby współczesna męskość była coraz
> bardziej zneurotyzowana, a Allen po raz kolejny okazał się prorokiem?"

eta-mezczyzna-chaos
> --
>
> Ikselka.

Ixi, zlituj się
Allen jest geniuszem, ale i neurotykiem. Ilu znasz mężczyzn tak rozedrganych
i skupionych na sobie?
A wysnuwanie kolejnych wniosków na podstawie jednego filmu, jest delikatnie
mówiąc niemądre.
To tak jakby opierać wnioski o kondycji rodu męskiego na filmach Almodovara.

Zauważyłam teraz tendencję wśród dziennikarzy do kończenia każdej wypowiedzi
"lotnym" komentarzem.
Czasami są tak oderwane od rzeczywistości, że aż mnie przytyka.

MK