Re: Kolejna babka migdałowa - relacja na żywo.

Data: 2003-08-09 22:11:49
Temat: Re: Kolejna babka migdałowa - relacja na żywo.
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl>

Użytkownik "Kasia Mikołajczyk" <K...@U...ceti.pl>
napisał w wiadomości news:bh3l9t$1v9$1@druid.ceti.pl...

> 1. dałaś 3/4 szkl. mąki? bo w przepisie Ani jest chyba 1 i 3/4 ?

Dokładnie tak!
Dałam 3/4 szklanki mąki. Faktycznie w przepisie jest 1 i 3/4 szklanki...
To jest kosmiczna różnica po prostu, ale jednak ciasto wyszło i jest pyszne.
Może jakbym dała więcej mąki byłoby mniej tłuste... ale pewnie byłoby
suche...
Czy ktoś to robił dokładnie zgodnie z przepisem z taką dużą ilością mąki????

> 2. aż pół paczki proszku do pieczenia? czyli tego małego jak rozumiem... a
> to jest tak mniej więcej dwie łyżeczki? Ja raczej zawsze kupuję duże
> opakowania i dlatego pytam...

To jest pół małego opakowania i to jest faktycznie mniej więcej dwie
łyżeczki.
Ja lubię małe opakowania... Nie lubię mieć długo rozpieczętowanego, a tak
wychodzi mniej więcej na 2 w porywach do czterech razy.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl