Re: Kombucha.

Data: 2015-10-15 23:07:12
Temat: Re: Kombucha.
Od: XL <i...@g...pl>

"Pszemol" <P...@P...com> Wrote in message:
> "XL" <i...@g...pl> wrote in message

> No opisz proszę jak to cukier w solance się utlenia. Co się z nim dzieje?
> I gdzie ta solanka miała tlen i jak się go pozbyła to co się z nią stało?

Skoro Cię w szkole nie nauczono, no to już sobie sam w pocie
czoła wyguglaj, skąd się bierze w wodzie tlen, którym np
oddychają ryby i inne wodne organizmy. I co się dzieje, kiedy w
takiej natlenionej słonej wodzie znajdzie się białko. I co to są
bakterie denitryfikujące. I po co im jest WĘGIEL z tego cukru w
tej solance. I jak i po co sobie ten węgiel z tego cukru
wyciągają, co i skąd w zamian wskakuje i jakie są tej przemiany
produkty. Darmowe korki to już nie u mnie.

--
XL

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/