Re: Konina gdzie kupić

Data: 2013-05-30 12:47:35
Temat: Re: Konina gdzie kupić
Od: "Stefan" <s...@o...pl>

Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości
news:ko75mj$muv$1@node2.news.atman.pl...
>W dniu 2013-05-29 15:31, Stefan pisze:
> Wyobraź sobie że to nie wobec mnie padają zarzuty fałszowania wołowiny,
> poprzez właśnie dodawanie do niej koniny. Powiedz mi jak smakuje konina.
> Przyrządzasz z niej jakieś kotlety, gulasz czy coś w innym stylu. Kiełbasę
> końską miałem już okazję parokrotnie spróbować, ale nigdy nie spotkałem
> się z nią pod inną postacią.

Przypuszczam, że ta konina jako dodatek to chabanina z najgorszych części
tuszy, bo inaczej by się nie opłacało.
co przyrządzam? z polędwicy wiadomo - tatar (broń Panie Boże mielić, tylko
skrobana), z dobrej pieczeniówki kotlety, czasem gulasz. Ponieważ mięso ma
lekko słodkawy posmak nie wszyscy lubią, więc zmecerowane w czerwonym winie
doprawiam tylko białym pieprzem i w statnim momencie posolone.Można dodać
nieco cebuli (czerwonej, łagodnej). Szkoda że ostatnio tak rzadko mi się
trafia. Częściej niezłą koninę mozna trafic we Włoszech :)) ale te ceny....
pozdr
Stefan