Re: Korekcja wzroku

Data: 2016-12-12 18:56:52
Temat: Re: Korekcja wzroku
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

> [...]
> Mocz takiego czlowieka zawiera 1% soli. Zdrowy osiaga 0,2 %.
> "Nie kazdy organizm jest jednakowy. Są w Brazylii plemiona żyjące bez
> soli.
> Są w Chinach miejsca gdzie średnio jedzą ponad 20g. Skład krwi mają taki
> sam.
> Jest tylko pytanie czy ci w Chinach mogą przestać jeść sól. Każdy organizm
> radzi sobie z nadwyzkami a z niedoborem już nie każdy. Pewien procent
> ludzi
> to "traciciele soli" (salt loser). Tacy muszą jeść lub wymrzeć (tak pewnie

tml
> S*

Jakoś mnie twoja propaganda soli nie pszekonuje.
Ja wiem, że mi pogorszył się wzrok (z diagnozą krutko.wzroczność szkolana)
bezpośrednio po nieudanej operacji wyrostka robaczkowego, pszeprowadzonej
dwu.krotnie, i podaniu dość dużej ilości krwi. Dlatego długo nie wykluczałam
zaraźliwego pohodzenia tej wady (pszez krew).
Jednak fakt, że w okesie 2 tyg shudłam wtedy około 6kg (z 36), sugeruje, że
pszyczyną gwałtownego pogorszenia widzenia (wcześniej nie miałam wady) był
jednak nadmierny wysiłek organizmu, ponieważe dieta w tak niedługim okresie
nie mogła mieć wpływu na tego typu wadę wzroku.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)