Re: Korekcja wzroku

Data: 2016-12-15 17:46:45
Temat: Re: Korekcja wzroku
Od: "szczepan bialek" <s...@w...pl>

Użytkownik <j...@g...com> napisał w wiadomości
news:55926c5d-b96e-4d1e-b0bf-a74bb5cd06b4@googlegrou
ps.com...
On Thursday, December 15, 2016 at 10:31:57 AM UTC+1, szczepan bialek wrote:

> Jeśli chodzi o postęp krótkowzroczności to jedna z teorii mówi, że
> czytając
> z okularami (-) na nosie, które normalnie poprawiają ostrość do dali,
> indukujemy sobie mocniejszą krótkowzroczność.
>
> <A czy to znaczy ze sa teorie kazace krotkowidzowi czytac w okularach z
> pelna korekcja?

Nie teorie, a praktyki. Praktyki lekarskie każą.

Większość lekarzy okulistów u których byłem mówi - nosić cały czas, nawet do
oglądania kompa żeby oko mogło się przyzwyczaić (konwergencja pomniejszony
obraz przez okulary , oko pracuje jak normalne akomodując w pełnym zakresie
itp)

Wtedy się unika zawrotów i bólu głowy podobno. I mówię tylko o wskazówkach
lekarskich do okularów sferycznych, przy cylindrach te objawy mogą się
bardziej nasilać.

<A kiedys pana Hrabiego bylo stac na okulary i okuliste.
<Mimo to mial jedna soczewke na patyku aby z daleka ocenic aktorke na
scenie.
<Jak mu sie spodobala to zapraszal do siebie i ogladal z bliska.

<A moze sa teraz okulisci ktorzy radza dalekowidzowi nosic okulary caly
czas?

<Lekarze to teraz zawod dziedziczny. Bez wzgledu na to co sie urodzi takie
cos bedzie leczyc innych.
S*