Re: Koszenie z pradem czy bez?

From: "jh" <n...@s...com>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Koszenie z pradem czy bez?
Date: Wed, 8 Jul 2009 10:13:37 +0200

Użytkownik "Jacek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
news:h31gus$gjh$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Weź spalinową i zwróć uwagę aby miała w dolnej części wałka przekładnie
> kątową a nie wygięcie wałka (pozwala to na koszenie ostów i innych "łąk
> ekologicznych").
> Co do mocy elektryków, to chińczykom nie przeszkada nic, aby napisać
> dowolną liczbe kilowatów;-) vide radia 500W.
> Miałem już 3 podkaszarki elektryczne i wszystkie poszły do śmietnika a
> spalinowa Makita, jak chodziła, tak chodzi.

Co do mocy, patrzyłem na te niby niemieckie...

OK. Czuje się prawie przekonany do spalinowej, choć hałas mnie nieco
przeraża, cóż trzeba zanabyć słuchawki. Rozumiem, że ma być z tarczą, jak
napisałeś - z przekładnią kątową. Coś istotnego jeszcze? Jakaś minimalna
moc? Budżet na to mam niewielki, zdecydowanie poniżej 1000 zł, i to im dalej
od tego 1000 zł tym lepiej. Niestety wykończanie domku, to wykończanie
siebie finansowo :(

Jacek