Re: Koszenie z pradem czy bez?

From: "Druid29" <d...@t...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Koszenie z pradem czy bez?
Date: Tue, 14 Jul 2009 16:57:41 +0200

Użytkownik "jh" <N...@r...kielce.pl> napisał w wiadomości
news:h3i1bv$296$1@inews.gazeta.pl...

> No prawie ;)

> Ale pierwszy bak mam za sobą. Czułem się jak kosmita, bo na paszczy siatka
> ochronna, słuchawki, gumofilce :P Wszystko ok, ale nie wiem, jak inni
> sobie radzą z drganiami. Dla mnie to koszmar. Nie tylko ręce drętwieją,
> ale teraz, po zakończeniu dłonie ważą mi tonę i strasznie mrowią
> (dlaczego, to jasne). Może gdyby silnik byl nieco cięższy to całość byłaby
> lepiej wyważona po założeniu, tak to muszę kosę unosić do góry, a tym
> samym mocno ją trzymać no i drgania okrutnie dają po rękach. Przesunąłem
> [...]

A ja sobie koszę chińczykiem z OBI o mocy 1 KM, bez rękawic, kierownicy,
pasków, przyłbicy na paszczy; drgania nawet nie sa uciążliwe...
Jeśli masz drgania, to zapewne żyłkę trzeba wyciągnąć z głowicy bo się
starła i brak wyważenia powoduje drgania.
Ja zmieniłem żyłkę na porządną bo kitowa chińska za szybko poddawała się w
kontakcie z kamieniami i betonem.
Wieczorkiem będę kosił dalej :)

Pozdrawiam,
Druid29