Kreacjonizm - zapraszamy na wykłady

11. Data: 2009-10-18 14:23:57

Temat: Re: Kreacjonizm - zapraszamy na wykłady
Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
news:b37a41f4-b041-4a0f-b9ef-46493c8142ec@d5g2000yqm
.googlegroups.com...
On 18 Paź, 15:03, "Chiron" <e...@p...com> wrote:
> Użytkownik "Hanka"

> Jak to nazwać? Erystyka? Z całą pewnością- manipulacja. Hanko: mamy albo
> dwa
> teksty, albo dwóch dyskutantów, albo jedno i drugie. Ty starasz się
> wmówić,
> że z jednej strony jest tekst, z którym się wprawdzie nie zgadzasz,

Nigdzie czegos takiego NIE POWIEDZIALAM.
Napisalam to, co powyzej: Nie bronie tekstu.
Dla mnie to nie jest jednoznaczne z tym, co piszesz Ty.

> ale z
> drugiej jestem JA - i krytykujesz MNIE. Ściślej- moje zachowanie.

Tak.
Poniewaz zachowales sie dzisiaj jak udzielny ksiaze,
albo i wlasciciel psp.
Co znaczy: spieprzaj?
Czy na przyklad ja powiedzialam Ci kiedys: spieprzaj?
Czy Ty tutaj rzadzisz, ze komus kazesz stad SPIEPRZAC?
Problem w tym, że bnie zareagowałaś na użytkownika, piszącego tekst na miarę
dawnych osiągnięć bluzgacza, a widzisz mnie- samą moją reakcję. I o tę
asymetrię tu chodzi- i nie ma powodu udawać, że jest inaczej. Gdybyś
napisała: "dałeś mu odpowiedź adekwatną do jego postu, utrzymaną w tonie
podobnym"- napisała byś prawdę. Teraz- to, co piszesz- jest dla mnie tylko
zaciemnianiem obrazu sytuacji.

Nie pasuje mi to do Twoich dzialan pozagrupowych,
o ktorych tak wiele tu wspominales.
Do Twoich poszukiwan Prawdy i Dobra i do nieustannego
tegoz Dobra i Prawdy deklarowania.
Jak ktos taki moze powiedziec komukolwiek: spieprzaj?
To taki znak "STOP". Właśnie go postawiłem. Nie masz czasem dośćzwykłego
chamstwa, które się tu rozlewa- i mało kto mu daje odpór, a jak już ja
dałem- Ty kierując się swoimi sympatiami (bo tak to odbieram)- krzyczysz, że
nie mam prawa tego znaku stawiać- bo to nie ja jestem właścicielem grupy?!

> To nie
> kwestia gustu- ale twoj chęci dowalenia mi (tak to odbieram- nie po raz
> pierwszy).

Zle odbierasz.
I to jest TWOJ problem, a nie moj, jak piszesz ponizej.

> OK- to Twój problem- i zgodnie z tematyką grupy- może fajnie
> będzie, jak poszukasz sobie przyczyny- zamiast ściemniać, że z jednej
> strony
> jest tekst- a z drugiej moje zachowanie?

Jesli uwazasz, ze sciemniam, uwazaj sobie do woli.
Nie zamierzam Ci udowadniac, ze jest inaczej,
choc jest.
Tak uważam. To moje wrażenie. Dlaczego w takim razie nie odniosłaś się do
tego, co napisał Jesus- i nie zwróciłaś mu uwagi, że to jego postępowanie
jest niewłaściwe? Nawet dla pozoru tego nie uczyniłaś.

> PS:
> Zydokomuna to co najmniej ps polityka.
> Priapizm zas, to dla mnie medycyna, nie psychologia.
> OK- nie mówię, że nie. Choć do zrozumienia zachowań globcia psychologia
> jak
> najbardziej jest niezbędna- a nawet psychiatria

Moim zdaniem wystarczy odrobina cierpliwosci.
:)

Pozdrawiam ze srodka NARESZCIE slonecznego
i usmiechnietego popołudnia.
Obserwuj zatem naszą dyskusję z globem- któa jest niemalże kalką
poprzedniej. Może się dołączysz? Na razie stanęło na tym, że mam się od
niego odpierdolić- bo (według niego) 300 psychologów, dowolnie wybranych z
książki telefonicznej stwierdzi, że od KRK się wariuje i że ja jestem chory.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

12. Data: 2009-10-18 14:24:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Oct 2009 16:23:57 +0200, Chiron napisał(a):

> Na razie stanęło na tym, że mam się od
> niego odpierdolić- bo (według niego) 300 psychologów, dowolnie wybranych z
> książki telefonicznej stwierdzi, że od KRK się wariuje i że ja jestem chory.

He he :-)
--

Ikselka.

13. Data: 2009-10-18 15:24:29

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Paź, 16:23, "Chiron" <e...@p...com> wrote:
> Użytkownik "Hanka"
> Jak to nazwać? Erystyka? Z całą pewnością- manipulacja.

Drogi Chironie.
Twoja niezachwiana niczym pewnosc niech Ci wiernie
sluzy do konca Twoich dni.

> Obserwuj zatem naszą dyskusję z globem- któa jest niemalże kalką
> poprzedniej. Może się dołączysz?

Nie, bo to nie jest dyskusja.
Ale widac, ze obaj lubicie takie COS.

> Na razie stanęło na tym, że mam się od
> niego odpierdolić- bo  (według niego) 300 psychologów, dowolnie wybranych z
> książki telefonicznej stwierdzi, że od KRK się wariuje i że ja jestem chory.

Hmm.
Nie wypowiem sie.
Nie jestem psychologiem.
Nie wiem, czy od KRK sie wariuje.
Nie wiem tez, czy sie NIE wariuje.

A Ty wiesz?
:)

14. Data: 2009-10-18 16:26:16

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jesus wrote:
> http://stwarzanie.wordpress.com/2009/10/06/czego-nie
-wiedzial-darwin/

> [...]
> historie o panu Bogu! Dodatkowo sens działa hierarchicznie, czyli to
> co powie samiec alfa (lub papa smerf w białej sutannie) ma większy dla
> nas sens!
>
> Religia to zespół reguł dla stada, więc jest to największy dowód na
> naszą ewolucję!
> Została stworzona w hierarchii stada dla wymuszenia posłuszeństwa
> jednej właściwej idei.
> Kreacjonizm to tylko pochodna racjonalizacji w tym wszystkim - efekt
> uboczny, druga woda pierdolenia głupot po pierwszej fazie wciskania

Tak , tak to jest że religia jest wymysłem ludzkim, aby uciec od tego
co rzeczywiste.
Ale zawęziłeś kreacjonizm do religii, i przez to go nie traktujesz
uczciwie, bo jest wiele teorii naukowych, które są kreacjonizmem, gdyż
nie wiemy wszystkiego o rzeczywistości, i gdy mamy 5 kamyczków z 10-u
kamyczków, to kreujemy sobie sens świata w danej teorii naukowej.
Tak jak np, w latach 50 naukowcy uważali że homoseksualizm jest
chorobą, czyli wykreowali sobie normę według tego co wtenczas chciało
widzieć społeczeństwo.
A teraz homoseksualizm jest normą. I też szczerze powiedziawszy
naukowcy kreują taką normę, gdyż jesteśmy obecnie cały czas bardziej
liberalni. Nie tyle badamy rzeczywistość jak właśnie kreujemy pewne
normy, ale myślę że ta norma jest lepsza, bo bardziej humanitarna.

15. Data: 2009-10-18 16:34:27

Temat: Re: Kreacjonizm - zapraszamy na wyk�ady
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:
> U?ytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
f.googlegroups.com...

> [...]
> pierwszy). OK- to Tw?j problem- i zgodnie z tematyk? grupy- mo?e fajnie
> b?dzie, jak poszukasz sobie przyczyny- zamiast ?ciemnia?, ?e z jednej strony
> jest tekst- a z drugiej moje zachowanie?
>
> serdecznei pozdrawiam
>
> Chiron
>
> PS:
> Zydokomuna to co najmniej ps polityka.
> Priapizm zas, to dla mnie medycyna, nie psychologia.
> OK- nie m?wi?, ?e nie. Cho? do zrozumienia zachowa?globcia psychologia jak
> najbardziej jest niezb?dna- a nawet psychiatria

No bo trzeba coś wiedzieć a nie być patologią, której przeszkadzają
zwyczajne ludzkie normy, no ciemnota najbardziej z braku wiedzy jest
narażona na wszelkie fobie=definicja.

16. Data: 2009-10-18 16:49:17

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Paź, 17:24, Hanka <c...@g...com> wrote:

> Nie, bo to nie jest dyskusja.
> Ale widac, ze obaj lubicie takie COS.

A Ty lubisz wydawac o kims opinie, pod jego nieobecnosc.
To tez ta Twoja NIEWZRUSZONA pewnosc?
Czy raczej MANIPULACJA?
:)

17. Data: 2009-10-18 16:56:12

Od: "Hanka" <H...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Paź, 18:49, Hanka <c...@g...com> wrote:

> A Ty lubisz wydawac o kims opinie, pod jego nieobecnosc.
> To tez ta Twoja NIEWZRUSZONA pewnosc?
> Czy raczej MANIPULACJA?
> :)

Chyba pewność niepewności? ;-)

18. Data: 2009-10-18 17:06:35

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Paź, 18:56, "Hanka" <H...@g...com> wrote:

Nie, nie Hanka. :)

> Chyba pewność niepewności? ;-)

Eee, ktory to Mis sie podpina pode mnie?
Misie, ja nie przepadam za tym :)

Ale istotnie.
Pewnosc niepewnosci to jedyna pewna pewnosc.
:)

Ale

19. Data: 2009-10-18 17:07:15

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Hanka wrote:

> Chyba pewno�� niepewno�ci? ;-)

To jest dość powszechne co Chiron robi i ja zawsze patrzę , ja ci z
ciemnoty wykrzywiają brakiem wiedzy , wiedzę i obraz osoby. To jest
tragi-farsa, bo mamy do czynienia z takimi w rzeczywistości i nagle od
sąsiadki dowiadujesz się że jesteś taka i zachowujesz się tak, jakby
istniały dwie Hanki. Na zachodzie są bardziej stabilne normy, tu
trzeba użerać się o własną godność i zwalczać fałszywy obraz, bo oni
mają wpływ tym fałszywym obrazem na otoczenie i twoje życie, przyczyna
jest taka, że oni są tak poniżej norm, że wychodzi że komunizm który
ich wyzwolił, łudził się wstosunku do ich szlachetności.

20. Data: 2009-10-18 17:11:29

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Paź, 19:07, glob <r...@g...com> wrote:

> i zachowujesz się tak, jakby