Re: Krem

Data: 2001-08-02 19:57:37
Temat: Re: Krem
Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl>

Agata Solon napisała

: A wlasnie, ten z tortu ananasowego Magdy B. jest bez masla i waniliowy!

Agatko, a czy mogłabyś podesłać przepis na ten krem. Nie mam siły przeglądać
setek miliardów postów od kwietnia, a poza tym codziennie przychodzi po 300
nowych!
A krem jest mi pilnie potrzebny. Tzn. przepis. Może być na priva.
Twój też wykorzystam. Brzmi zniewalająco :)
Maja