Kryteria oceny czyjegoś stanu zdrowia na psp (a'propos Piotr kontra E.W.)

11. Data: 2010-05-14 07:22:00

Temat: Re: Kryteria oceny czyjegoś stanu zdrowia na psp (a'propos Piotr kontra E.W.)
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Maj, 08:55, Piotr <p...@b...pl> wrote:

> CO? Coś ty napisał?
> Ja chyba śnie i to jakiś okropny koszmar.
> No napisz mi jeszcze, że mam ciebie szanować, że podniosłeś dupsko z wyra.
> Może dopisz jeszcze, że się nie zmoczyłeś, żeby szacun był większy.
> To jest chyba jakaś farsa, jak nie widzisz, gdzie się zaczyna rozczulanie
> nad sobą. Na pewno to przemyślałeś?

Wyobrazilam sobie Ciebie, stojacego nad lozkiem
chorego syna.

I zgodze sie ze Stokrotka: malo wiesz i malo
widziales.

12. Data: 2010-05-14 07:25:12

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Rozsądnej nie będzie, bo ten temat zbytnio zaburza ustalony i
> uporządkowany obraz świata.

Fakt - swiat to nie tylko wygodne zycie, fajna fura, kupa zlecen i
naiwna tz-ta.
I.

13. Data: 2010-05-14 07:30:02

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Maj, 09:22, Hanka <c...@g...com> wrote:

> Wyobrazilam sobie Ciebie, stojacego nad lozkiem
> chorego syna.
> I zgodze sie ze Stokrotka: malo wiesz i malo
> widziales.

Jeszcze a propos powyszego:
Wyparcie danego tematu nie znika go ani
z powierzchni Ziemi, ani z naszej swiadomosci.

14. Data: 2010-05-14 07:39:17

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Hanka <c...@g...com> tak oto plecie:

> Wyobrazilam sobie Ciebie, stojacego nad lozkiem
> chorego syna.
>
> I zgodze sie ze Stokrotka: malo wiesz i malo
> widziales.

Ale jest szansa. Albo wazektomia.

Qra

15. Data: 2010-05-14 07:41:51

Od: "E.W." <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-14 01:47, darr_d1 pisze:

> Czy jesteśmy w stanie na podstawie kilku czy nawet kilkunastu
> wypowiedzi stwierdzić "bez pudła" w jakim rzeczywistym stanie znajduje
> się psychika osoby tu piszącej? Jeżeli tak to na jakiej podstawie - z
> wyłączeniem naszych własnych wyobrażeń odnośnie tej choroby i sposobu
> jej przebiegu?

Rzecz w tym, że w dużej mierze to nie psychika a sama chemia.
Norma prolaktyny to ok. 500 ja miałam 3800. Zalały mnie hormony. Brałam
na to takie leki, że w tydzień zbiłam prolaktynę do 200.
Sam nadmiar prolaktyny ma niewesołe skutki, a leki to leczące jeszcze
gorsze.

To nie kwestia psychiki - po prostu jestem nie wyspana, bo śpię ok. 5
godzin na dobę a to dla mnie za mało. Budzę się o 5 zlana potem, pocą mi
się ręce, czuję ogromny niepokój i mam wrażenie, że zaraz zemdleję.
Serce mi kołacze - przyspieszone tętno...
W tym kłopot - objawy nerwicy są fizyczne.
Nie mam depresji (choć w czasie zbijania prolaktyny dostnexem miałam 3
dni czarnej dziury), ale to ewidentnie wina leku. Zresztą trudno być
skowronkiem, kiedy podejrzewają u Ciebie guza w przysadce i badają na
prawo i lewo.

> Zupełnie inna sprawa, że gdy ktoś za bardzo rozczula się nad sobą to i
> może taki kopniak bywa czasem przydatny.

Najłatwiej byloby nie wstać z łóżka, iść na zwolnienie i olać wszystko.

E.W.

16. Data: 2010-05-14 07:45:49

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" napisał:

> jego postawa tutaj to ewidentne pozerstwo. W zyciu jest zapewnie
> malym cichym osobnikiem, przestawianym z konta w kont.

... na konto.

*belka

--
Pozdrawiam - Aicha

17. Data: 2010-05-14 07:56:12

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Maj, 09:42, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

> Etam, jego postawa tutaj to ewidentne pozerstwo. W zyciu jest zapewnie malym
> cichym osobnikiem, przestawianym z konta w kont.

Jasne, nie wykluczam prowokacji. Mysle, ze to
calkiem fajna zabawa, wpuszczac tu teksty
i obserwowac reakcje.

Ale, jeszcze raz a propos:
Znalam takiego tatusia. Ktory kazal jesc
twarde stolowkowe mieso dziecku, majacemu
powazne problemy ze zgryzem i z brakiem
zebow.
On po prostu nie dopuszczal do siebie faktu, ze
jego maly synek cierpi; ze jest w jakis sposob
zalezny od miksera rozdrabniajacego jedzenie;
ze jest inny niz on, tatus, oczekiwal.

18. Data: 2010-05-14 08:00:55

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Maj, 09:41, "E.W."

> po prostu jestem nie wyspana,

Omojborze.
Musze sie stad ewakuowac.

19. Data: 2010-05-14 08:05:41

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Maj, 10:00, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
> Użytkownik "Hanka"
> No nie wiem, nie widze tej fajnosci.

Ja tez nie.
Ale przeciez nie mozemy wykluczyc tego,
ze komus takie zachowanie sprawia frajde.

20. Data: 2010-05-14 08:05:47

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "darr_d1" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
d.googlegroups.com...

Zastanawiam się jakimi kryteriami można i należy się kierować i na
podstawie jakich elementów wypowiedzi możemy próbować postawić
diagnozę choroby osoby tu piszącej. Dla przypomnienia wrzucam tu cytat
z "nerwica lękowa":

Pozdrawiam,
darr_d1

_______________

Diagnoza przez internet?
Kolega żartuje??????

Przez internet to mozna sobie posyłać "swoje prywatne opinie z mocnym
założeniem, że mogą nie mieć nic wspólnego z rzeczywistością". Opinie!
Własne prywatne zdanko.

Trochę rozsądku, ludzie!

MK

waga kilku słów
Parytety
SQRIWELE
Re: Czy Was (qwa) poje...chało - ZA PRZEPROSZENIEM
KPA może ktoś to rozumie?