Kto jest bardziej zniewolony?

21. Data: 2012-10-17 00:38:27

Temat: Re: Kto jest bardziej zniewolony?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Oct 2012 21:35:47 +0200, medea napisał(a):

> No, jeśli do tego i tym podobnego sprowadzasz to zniewolenie, to muszę
> niestety odwołać swoją zgodę z diagnozą*
> Chyba zbyt głęboko zinterpretowałam Twoje słowa.

Obwołanie Cię "konserwatywistką" Ci się nie spodobało, przyznaj się,
relatywna konserwatystko 333-]
(by XL)

22. Data: 2012-10-17 00:40:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Oct 2012 12:47:59 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> To tylko przykład, który wyraża ogólne zachowania. Ikselka gada
> konserwatywnie, ale w zachowaniu jest liberalna.
> I tak widzimy, że walczy postami jakie prezerwatywy są szkodliwe, a
> za kilka postów pisze, jakie lubi kolory lub brak koloru,

No lubię, ale dlaczego mam używać?
Lubię wiele rzeczy, których z różnych względów nie mam, nie używam, nie
jem...
:-)

> tu masz
> Ikselkę w zachowaniu i widzimy jak się uchyla tendencją
> konserwatywnym.
>
> Ty znowu ględzisz o np; edukacji seksualnej, a w zachowaniu
> piętnujesz pisanie i mówie o seksie, czemu towarzyszy projekcja o
> pobudzeniu, czyli w zachowaniu jesteś konserwatywna i dokonujesz
> projekcji jak każdy konserwatysta.
>
> Ikselka nie ma takich projekcji i często się zaślinia jak mowa o
> seksie i zaraz też pisze co jej odpowiada. Jeśli pominiemy wasze
> głędzenie i spojrzymy na zachowania, to Ikselka jest liberałką
> [...]

Konserwatywistką. Relatywną konserwatystką 333-)
(by XL)

23. Data: 2012-10-17 00:42:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Oct 2012 13:13:24 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> To ciekawe , ale przez dojrzałość pod wpływem nacisków
> zewnętrznych, w zachowaniu robisz z siebie konserwatywną

Relatywizm w konserwatyzmie 333-)

> A Ikselka,
> będąc bardziej niedojrzała, nie może sprostać naciską zewnętrzymi i
> przez to nie jest konsetwatywna, pozostaje nie załapana w ciśnienie
> społeczne, dlatego ten jej tyłek ma większy kontakt z tym czym chce.
> Nie piszę tego aby ci ubliżyć, po prostu to jest ciekawy fenomen
> społeczny.

Nio, cos w tym jest 333-)
(by XL)

24. Data: 2012-10-17 00:43:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Oct 2012 14:00:19 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> Ikselka, która pozostaje związana z niedojrzałością, nie ma
> takich wyporów, więc te cechy jej służą i się nimi posługuje,
> korzysta, nie ucieka jak królik, czyli w pewnym momencie będzie
> wykazywała zachowania dojrzałe, bo całościowe.
> Dlatego też młodzi, mniej dostosowani, mają głębszą wrażliwość na
> nieszczęścia, więcej przeżywają. Tak więc zatracasz wrażliwość Medea.

No no, szapo ba :-)
(by XL)

25. Data: 2012-10-17 00:44:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Oct 2012 14:56:00 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> Znaczy po prostu że trudno jest kogoś opisywać od środka, a każdy
> opisuje drugiego jak przedmiot, z zewnątrz, według uznania, to może
> wykazywać pewne cechy zbliżone, ale nikt wnikim nie siedzi.

Globuś, pewnie się dziś najarałeś, bo gadasz jak uczony :-)
Musze ci powiedziec, ze całkiem całkiem :-)
(by XL)

26. Data: 2012-10-17 01:36:34

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Paź, 02:44, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Globuś, pewnie się dziś najarałeś, bo gadasz jak uczony :-)
> Musze ci powiedziec, ze całkiem całkiem :-)
> --
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.
>  (by XL)

Nie , nie najarałem, to z koserwatyzmem to pomyłka piśmienna.

Baza wyjściowa,- konserwatyzm społeczny, który w PL dominuje,
wytwarza ciśnienia atmosferyczne w społeczeństwie o takiej sile, że
wbrew gadaniu o liberaliźmie, ludzie zachowują się jak konserwy, nawet
nie zauważają co się z nimi dzieje. To potęga oddziaływań społecznych.
1. Medea- w swojej dojrzałości pragnie jak najoptymalniej
funkcjonować w społeczeństwie, tym samym musi obcować według bazy
wyjściowej. Następuje przesunięcie, jej poglądy są oparte na rozmachu,
powtarza puste chasła, które nie dotyczą już rzeczywistości, robi to z
rozpędu, a w rzeczywistym zachowaniu pokazuje konserwatyzm, bo tak ją
sprzegneły ciśnienia innych.
2. Ikselka- chociaż non stop gada jak konserwa, jej przesunięcie
społeczne nie objeło, czyli wytworzone ciśniania społeczne nie
spowodowały zmiany, Ikselka pozostała nieprzesunięta. Z takiej
perspektywy nie wyparła wiele zachowań liberalnych i tym samym w
zachowaniu przeraża swoim liberalizmem. A dlatego że niedojrzałość,
czyli problemy z dostosowaniem, uchroniły od przesunięcia, tym
bardziej żyje jak jej pasuje i co jej pasuje.

27. Data: 2012-10-17 08:43:19

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-17 02:38, Ikselka pisze:

> Obwołanie Cię "konserwatywistką" Ci się nie spodobało, przyznaj się,
> relatywna konserwatystko 333-]

Jestem otwarta na wszystkie wyzwania, mogę zostać i konserwatywistką.
A diagnoza globa mi się spodobała, ale niestety jest niedopracowana, bo
zbytnio oparta na jednym tylko elemencie. ;)

Ewa

28. Data: 2012-10-17 08:44:02

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-17 02:40, Ikselka pisze:
> No lubię, ale dlaczego mam używać? Lubię wiele rzeczy, których z
> różnych względów nie mam, nie używam, nie jem... :-)

No widzisz, glob, tutaj jednak Twoja teoria się rozjeżdża. ;)

Ewa

29. Data: 2012-10-17 08:46:46

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-17 02:37, Ikselka pisze:
> Obawiam się, że medei się twoja diagnoza spodobała, bo nie przeczytała
> dokładnie tego twojego sprytnego słóweczka "konserwatywizm" - zbitka
> konserwatyzmu z relatywizmem, taki relatywny konserwatyzm wzięła za
> dobra monetę konserwatyzmu 333-) A wystarczy tylko przeczytać uważnie
> fragment "Jest duży nacisk społeczny na konserwatywizm i ty się
> niepostrzeżenie dostosowujesz"...

Moja droga, lepiej pisz za siebie, co przeczytałaś i co wyrozumiałaś.

> Globeczku, a skad ty masz takie wieści?
> 333-)

Ha!

Ewa

30. Data: 2012-10-17 08:48:02

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-16 23:51, Andromeda pisze:
> No widzisz, każdy chce być wyjątkowy, ale jak spojrzymy z góry, jak
> ciśnienia społeczne deformują tych ludzi, to widzimy mnóstwo cech i
> problemów w ludziach oddzielnych, wyrosłych z tego formowania. W
> każdym razie miej świadomość, że ja ciebie też formuje.

Wszyscy się wzajemnie w jakimś stopniu formujemy. Nie ma w tym nic
nadzwyczajnego, niecodziennego, jest to naturalna kolej rzeczy.

Ewa

Perspektywa Mohera
Czy polskie społeczeństwo to kolektyw?
Rukola trwała na pesto. Polecam.