Re: Kto wie jak mozna schudnąć??

Data: 2004-07-13 11:22:35
Temat: Re: Kto wie jak mozna schudnąć??
Od: "Hafsa" <a...@n...www>

Anjja wrote:
> Hej,musze zrzucić 15 kg?Czy ktoś zna dobry sposób??
> Poszukuje też partnerki do wspólnego odchudzania z Krakowa :)We dwie
> zawsze raźniej.
> Pozdrawiam:))

Schudlam 32 kg w 2001 roku, teraz walcze, by urzymac wage. Na mojej stronie
masz dokladnie wyjasnione diety niskoweglowoadanowe Atkinsa, Cos o
Montignacu, nie sa to diety trudne, a na pewno skuteczne. No i jesc sie nie
chce :-)))
http://hafsa.republika.pl/diety/diety.htm
to link do diet. Pozdrawiam Hafsa

--