Re: Kuchnia z Okrasa

Data: 2004-01-10 16:36:48
Temat: Re: Kuchnia z Okrasa
Od: wall_deck <w...@g...w.pl>

Użytkownik beny76 napisał:
> Dzisiaj ogladalem program na TVP1 pt. Kuchnia z Okrasa. Gosc zaprasza znane
> osoby i z nimi gotuje. Hmmm... nie wiem, ale moim zdaniem czegos mu brakuje.
> Chyba patrze przez pryzmat Maklowicza, a to powoduje, ze Okrasa w moich oczach
> jakos nie potrafi wyrazic TEGO CZEGOS. A co to jest? ... Czekam na Wasze opinie
> na ten temat
>
> pozdr. beny76

Jesli chodzi o programy kulinarne to Maklowicza nikt nie przeskoczy. On
po prostu kocha gotowac i to widzac. Poza tym nie zapomina ciagle czegos
dodac tak jak Kuron ;)

po raz kolejny, z sensem czy bez wall_deck (dzis byla wolowinka z warzywami)

--
Jeżeli kiedyś uda ci się oderwać od ziemi,
nie wracaj na nią, tam są ludzie!