Re: Legalizacja narkotykow a walka z uzaleznieniami

From: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl>
Newsgroups: pl.soc.uzaleznienia
Subject: Re: Legalizacja narkotykow a walka z uzaleznieniami
Date: Wed, 21 Feb 2001 11:25:06 +0100

Manta wrote:

> Czy alkohol i papierosy sa 'bardzo szkodliwe' - to rzecz do dykusji.

dzentelmeni o faktach nie dyskutuja. ja polecam wycieczke
do lekarza i spytanie go o aspekty zdrowotne palenia i picia.
polecam tez wycieczke do socjologa lub psychologa rodzinnego,
a ten dokladnie nakresli bardzo szkodliwy wplyw wodki na rodzine.

> Przy umiarkowanym uzywaniu alkohol jest raczej nieszkodliwy,

to jest grupa o uzaleznieniach a nie o umiarkowanych spozyciach.

> Nieprawda. Alkoholicy to zdecydowana mniejszosc, takoz
> naduzywajacy. Ilu jest nikotyniarzy, nie wiem - chyba cos
> kolo polowy Polakow.

no wlasnie. czy to nie jest przerazajace? czy nie jest przerazajace
ze ponad polowa mlodzierzy regularnie spozywa alkohol?

> Ano wlasnie. Nieodpowiedzialni ludzie. Bardzo dobrze.
> A kto ustala, co jest odpowiedzialne, a co nie? Moze ustalimy,
> ze taki np. Grzegorz Szyszko jest czlowiekiem niezbyt
> odpowiedzialnym, bo nie cwiczy joggingu, je za malo owocow,

Anonimowa Marto. Mysle ze to wlasnie ty nie jestes odpowiedzialna,
gdyz nawet nie masz odwagi podpisac sie imieniem i nazwiskiem
pod swoimi wypowiedziami. Po prostu nie bierzesz odpowiedzialnosci
za to co piszesz.

--