Re: Lekarze idioci

From: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Lekarze idioci
Date: Tue, 6 Jan 2004 18:11:14 +0100
Sender: m...@o...pl@afazja.am.lodz.pl

On Tue, 6 Jan 2004 17:22:34 +0100, Maciek Tychy wrote:

> Zreszta malo maja kasy.

Zależy którzy i gdzie.

> Polowa to alkoholiki i zlodzieje

Skąd takie dane?

> Pozdrawiam

A ja nie.

> Sram na polska sluzbe zdrowia

Też się nad tym zastanawiałem (choć z zupełnie innych przyczyn, niż ty),
ale przynajmniej na razie nie mam takiego zamiaru ani możliwości.

Cytat (nie dosłowny) z gazetki, którą każdemu z nas (mam na myśli siebie
i pozostałych Kolegów na liście) na terenie naszego oddziału samorządu
podrzucają co miesiąc:

"Kiedy zaczynałem pracę koledzy z zagranicy pytaki mnie, jaki m cudem
udaje mi się przeżyć za pensję o równowartości 30 dolarów. Teraz będą
nas pytać <<Jak wy, polscy lekarze, jesteście w stanie zapewnić opiekę w
POZ za 1 euro miesięcznie na pacjenta? I jakim cudem ci pacjenci to
przeżywają?>>"

Wiem, w Etiopii jest gorzej, a w Gruzji lekarze i pielęgniarki masowo
handlują na bazarkach mydłem i powidłem, żeby mieć z czego żyć. Ale my
podobno w maju będziemy w Europie.

Bardzo się cieszę w tym kontekscie, że niebawem już zacznę do Was pisać
z domeny innej niż .pl i będę tak robić do końca roku.

> Maciek

m.
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)