Re: Lekarze idioci

From: "Jan Kaczmarczyk" <j...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Lekarze idioci
Date: Tue, 6 Jan 2004 19:30:30 +0000 (UTC)

Czemu winisz za to lekarzy? Oni po prostu chca zyc, wykarmic rodzine, miec
cos do ubrania itd... Poza tym - w przysiedze hipokratesa jest mowa
o "leczeniu najlepszym w miare mozliwosci" - nie wiem, jako kto pracujesz,
ale rob to, co masz robic bez zadnych srodkow finansowych i tak, zeby
wszyscy byli z Ciebie zadowoleni...
Wszystkiemu winny jest rzad i NFZ - to oni, nie lekarze, obiecywali, ze
kazdemu choremu zostanie udzielona pomoc itd. Nie przyjeto Twojej sasiadki -
wg Panasa mogla zadzwonic i dowiedziec sie, gdzie zostanie przyjeta bez
problemu, albo wezwac Pogotowie (chociaz sam jak najbardziej potepiam
wzywanie Pogotowia, jesli cos nie bylo naprawde naglym i ostrym
zachorowaniem) - o ile dyspozytor przyjalby wezwanie i wezwal karetke, bo
nam w ratownictwie tez zlotych gor nie daja za prace...

> Zreszta malo maja kasy.
> Polowa to alkoholiki i zlodzieje

Hmm... znasz wszystkich? Bo dokladnie to samo moglbym napisac o Tobie. Ale
to nie ta grupa:).

> Pozdrawiam

Ja tez - zawsze to jakas dyskusja:).

> Sram na polska sluzbe zdrowia

To wyjedz z Polski.

I tez polecam strone www.poz.republika.pl
"Ten biedny kraj potrzebuje lekarza, naprawde bardzo jest chory..."

Ariaad
"Gdybym nie mial tylu lat ile dzis mam, (...), gdybym nie mial swoich dzieci
ktore tutaj sa - to zwialbym stad, bo juz nie lubie Polski..."