Lody domowe

201. Data: 2017-09-09 18:35:21

Temat: [OT] Re: Lody domowe
Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-08 o 22:36, FEniks pisze:

> Naprawdę zdarzyło Ci się szukać tutaj jakiejś informacji po tytułach
> wątków? I może jeszcze znaleźć? Szacun!

Bez przesady...
Szukam i znajduję wyłącznie sprawdzając temat. Jakżeby inaczej?
O piernikach znalazłem dwa wątki. Twój (Piernik świąteczny dojrzewający)
i dwa wcześniejsze ixelki (dwa o tym samym!), które stworzyła przed
zasłużonym trafieniem do mojego KF, czyli zanim zorientowałem się co
sobą reprezentuje.
Mając na względzie rzeczowe dyskusje, pomoc innym czytelnikom, jestem
zdecydowanie za prowadzeniem rozmów tylko i wyłącznie konkretnie i
odpowiednio zatytułowanych. Dla dobra wspólnego.
Usenet to nie forum, gdzie moderator może usunąć wpis niezwiązany z
tematem. Sami powinniśmy zadbać o to, żeby można było odnaleźć szukane
treści bez problemu.

--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

202. Data: 2017-09-09 19:12:06

Temat: Re: [OT] Re: Lody domowe
Od: t...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Usenet to nie forum, gdzie moderator może usunąć wpis niezwiązany z
> tematem. Sami powinniśmy zadbać o to, żeby można było odnaleźć szukane

Szanowny Akarmie,

niektórym demokracja mocno myli się z anarchią, albo terroryzmem. Widzisz jak plują
jadem na prawo i na lewo.
Nawet jeżeli większość będzie trzymała się etykiety to zawsze znajdzie się ktoś kto
to podważy. Banowanie wypowiedzi nie wchodzi w grę, ostracyzm jest niemożliwy ze
względu na zbyt duży konflikt interesów i rozchwianie emocjonalne.
Samodyscyplina o której kiedyś wspomniał Trefniś to jedyne remedium ale na to
potrzeba czasu, a my nie tworzymy dla historii tylko walimy się po mordach jak stado
orangutanów bo tak najprościej... (niektórzy tego nigdy nie robią i tych podziwiam !)

Cieszę się że podniosłeś ten temat.
Szkoda że wielu widzi rzeczy małe a dużych nie widzi...

203. Data: 2017-09-09 20:13:48

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2017-09-09 19:12, obywatel t...@g...com uprzejmie donosi:

> [...]
>
> Cieszę się że podniosłeś ten temat.
> Szkoda że wielu widzi rzeczy małe a dużych nie widzi...

Ale że teraz deliberujecie nie w temacie wiecie?

PS. przepis na lody domowe
1. zapal nastrojowe światło w sypialni
2. ...

204. Data: 2017-09-09 20:22:14

Temat: Re: Lody domowe
Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-08 o 09:21, Trefniś pisze:
> Do kapusty kiszonej niezbędna jest wyłącznie sól :)
> Cała reszta to dodatki, zmieniające tylko smak.
Czyli ja na pewno dodałabym kminek, bo lubię kapustę z kminkiem.

--
animka

205. Data: 2017-09-09 20:29:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak <q...@q...pl> wrote:
> Dnia 2017-09-09 19:12, obywatel t...@g...com uprzejmie donosi:

> Ale że teraz deliberujecie nie w temacie

... oraz przy tym "jadem" nie "ziejecie", "reprezentując sobą" co tylko
najlepsze...

> wiecie?

Wiedzą?

--
XL

206. Data: 2017-09-09 20:32:12

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-09 o 20:13, Qrczak pisze:

> Ale że teraz deliberujecie nie w temacie wiecie?

Wydaje mi się, że nie da się tego przeoczyć! Nawet najmniej inteligentny
człowiek zobaczy dość wyraźne zaznaczenie tego faktu przeze mnie w tytule.
Z tym że postu curry nie widzę. Jest u mnie w KF za uporczywe
lekceważenie rozmówców.

--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

207. Data: 2017-09-09 20:48:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Akarm <a...@w...pl> wrote:

> Wydaje mi się, że nie da się tego przeoczyć! Nawet najmniej inteligentny
> człowiek zobaczy dość wyraźne zaznaczenie tego faktu przeze mnie w tytule.

Nie zaznaczyłeś poziomu jadu.

--
XL

208. Data: 2017-09-09 20:53:48

Od: t...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Wydaje mi się, że nie da się tego przeoczyć! Nawet najmniej inteligentny
> człowiek zobaczy dość wyraźne zaznaczenie tego faktu przeze mnie w tytule.

Szkoda że nie widzisz. Odebrałeś to ksobnie. Ja tymczasem się z Tobą zgadzam.
Co to jest KF ?

209. Data: 2017-09-09 21:08:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...wp.pl> wrote:
> Czyli ja na pewno dodałabym kminek, bo lubię kapustę z kminkiem.

Tiaaaa, kminek - zwłaszcza w słodkich surówkach. OMG

Jak gdyby nie można było przyprawić dowolnie PO ukiszeniu.

--
XL

210. Data: 2017-09-09 22:35:23

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-09 o 21:08, XL pisze:

> Tiaaaa, kminek - zwłaszcza w słodkich surówkach. OMG
>
> Jak gdyby nie można było przyprawić dowolnie PO ukiszeniu.

Bardzo nieśmiało wyrażę opinię czegoś co podobno mam w gębie - Kapusta
kiszona z kminkiem ma inny smak niż kiszona i doprawiana kminkiem...
pozdr
Stefan

Urządzenie do gotowania na parze
Wieprzowina z szalotkami jabłkami i estragonem
Re: plaga
Chłodnik na gorące dni
Nie kupuję towarów halal!