Lubicie sushi?

61. Data: 2013-07-10 12:31:46

Temat: Re: Lubicie sushi?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Jul 2013 03:10:21 -0700 (PDT), s...@g...com napisał(a):

> Srutututu , itp.... W każdym żarciu cosik się może zdażyć. A to w gnieciuchu
jakimś pitraszonymnie na surowo znajdzie się piękna Pani o cudownym imieniu
Salmonella,

U mnie nie ma mowy. Nawet jagody i pomidory parzę - i pod lodowatą wodę. A
mowa była nie o bakteriach, tylko o robalach.
--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

62. Data: 2013-07-10 12:51:16

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 10 lipca 2013 12:31:46 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> [...]
>

> U mnie nie ma mowy. Nawet jagody i pomidory parzę - i pod lodowatą wodę. A
>
> mowa była nie o bakteriach, tylko o robalach.

Ależ nie w tym rzecz!! Bakterie,grzyby śmierdzące, wirusy, robale i tym podobne
glisty są wszędzie. W powietrzu,wodzie,glebie i na każdym z nas! I sryljon lat temu
żarłem na koloniach krupnik z fajnymi robalami na powierzchni.. Nie dajmy się
zwarjować !! Sushi ogólnie rzecz biorąc jest smaczne i z reguły zdrowe. A że ktoś
miał raz na pierdyljon przypadków pecha , to nie reguła. Statystycznie samolot jest
najbezpieczniejszą formą podróży, a wypadki też się zdażają.

63. Data: 2013-07-10 12:55:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Jul 2013 03:51:16 -0700 (PDT), s...@g...com napisał(a):

> [...]
żarłem na koloniach krupnik z fajnymi robalami na powierzchni..

To była poczciwa śmietka cebulanka, nieszkodliwy dla człowieka robaczek,
który pojawia się latem wewnątrz niepryskanej cebuli. Panie w kuchni
nieuważnie pokroiły cebulę, nie zauważajac larw :-DDD

64. Data: 2013-07-10 13:00:15

Od: Feniks z popiołów <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-10 12:51, s...@g...com pisze:

> [...]
Salmonella,

> Ależ nie w tym rzecz!! Bakterie,grzyby śmierdzące, wirusy, robale i tym podobne

W dodatku te widocznie z reguły mniej szkodliwe są.
Ja na ten przykład nigdy nie zaglądam w czereśnie. ;)

Ewa

65. Data: 2013-07-10 13:10:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Jul 2013 13:00:15 +0200, Feniks z popiołów napisał(a):

> W dodatku te widocznie z reguły mniej szkodliwe są.
> Ja na ten przykład nigdy nie zaglądam w czereśnie. ;)

A ja zawsze. Ostatnio wyrzuciłam 2 kilo, robaczywców było 98 procent!

66. Data: 2013-07-10 13:11:52

Od: Feniks z popiołów <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-10 13:10, Ikselka pisze:

> A ja zawsze. Ostatnio wyrzuciłam 2 kilo, robaczywców było 98 procent!

Szkoda czereśni.

Ewa

67. Data: 2013-07-10 13:16:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Jul 2013 13:11:52 +0200, Feniks z popiołów napisał(a):

> Szkoda czereśni.

Kupię sobie nierobaczywe, znam się - MŚK się nie zna, to on kupił te
robaczywce. Czereśnie macam - jeśli w "półkuli" przyszypułkowej z jednej
strony jest miękko, to tam jest robal. Czeresnie muszą być twarde i
chrupiące, wtedy robaki nie ma.
Grzyby też robaczywe jesz?

68. Data: 2013-07-10 13:29:13

Od: Feniks z popiołów <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-10 13:16, Ikselka pisze:
> [...]
> jednej strony jest miękko, to tam jest robal. Czeresnie muszą być
> twarde i chrupiące, wtedy robaki nie ma.

No widzisz, to moje nie były nawet robaczywe. I zwykle nie są. :)

> Grzyby też robaczywe jesz?

Za grzybami nie przepadam, więc w ogóle rzadko je jadam. Jeśli już, to
suszone.

Ewa

69. Data: 2013-07-10 13:34:29

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> robaczywce. Czereśnie macam - jeśli w "półkuli" przyszypułkowej z jednej
> strony jest miękko, to tam jest robal. Czeresnie muszą być twarde i
Jak suszone to wzbogacone w białko:))), kożuszek z wierzchu łyżką ściągasz i
po kłopotku:)))
pozdr
Stefan
PS. Ostatnio degustowałem u pasterzy pod Orgosolo serek, nazywa się Casu
Marzu, jak nie ma larw to znaczy że jest zepsuty...

70. Data: 2013-07-10 13:37:23

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> robaczywce. Czereśnie macam - jeśli w "półkuli" przyszypułkowej z jednej
> strony jest miękko, to tam jest robal. Czeresnie muszą być twarde i

Te z robakami też są chrupiące. Oczywiście dużo zależy od upasienia robaka.

Wiadro chemii!.
sos tajski, ale który
Marynata do mięs na grilla
keks bez proszku