Re: Lufka

Data: 2006-05-30 22:16:36
Temat: Re: Lufka
Od: "Ajgor" <o...@m...com>

Użytkownik "Karol Makowski" <s...@B...org> napisał w wiadomości
news:slrne7o67c.318.spaceman@prozac.bsdzine.org...

> Biedaku... Jak wprowadzili prohibicje na alkohol w USA to tez zniknal?

A jakie kary byly za handel? Dwa lata wiezienia? Ja mowie o CALKOWITYM
wyizolowaniu ze spoleczenstwa.
Handlujesz? Idziesz do paki NA CALE ZYCIE. Bez prawa do wczesniejszego
zwolnienia. I jak chcesz, to w murach se handluj. Ale
poza nie juz nie wyjdziesz. Nigdy. A do tego 16 godzin dziennie pracy przy
budowie autostrad (dzieki temu obnizy sie koszt budowy autostrad). Caly
dochod z twojej pracy idzie na twoje utrzymanie w wiezieniu, dzieki czemu
spoleczenstwo nie musi lozyc na utrzymanie dilerow. A w niedziele i swieta -
z okazji niedzieli i swieta - praca skrocona do 12 godzin. I tak cale zycie.
I pokaz mi odwaznego, ktory chociaz jedna dzialke sprzeda. :)))))))