Mail sprzed chwili.

101. Data: 2010-04-20 10:13:51

Temat: Re: Mail sprzed chwili.
Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> Stalker niczego takiego nie napisał.
>
> A na emocjach (zarówno pozytywnych, jak i negatywnych) będzie grał PIS,
> bo taki ma elektorat. To elektorat, który musi mieć jasno i precyzyjnie
> wytyczone "strony", bo się gubi przy subtelniejszych sformułowaniach.
> Stąd potrzeba bardzo silnych symboli, bardzo silnej polaryzacji
> zachowań. Stąd np. politycy strony przeciwnej to "zdrajcy", "złodzieje",
> a nasi to "patrioci", "bohaterwie" itp.

Druch i Iksela tez tutaj znakomicie polaryzuja.
W dodatku z jaka sympatia!
I.

102. Data: 2010-04-20 10:14:35

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rokujące na przyszłość dla Polski i Polaków.
> Najprawdopodobniej złudnie, bo w polityce nie chodzi w gruncie rzeczy
> o konkretnych polityków, lecz ich wyborców.
> Tak więc nie politycy czynią politykę, lecz ich wyborcy, przynajmniej
> tak powinno być w demokracji.
>

> Nie ma mowy oczywiście o satysfakcji czy cieszeniu się... itp...
> ale czy oszołomowi pisiorskiemu da się wytłumaczyć/uświadomić
> taki "niuansik"?
> Wątpię.
>

> W każdym razie ja jestem skłonny oceniać skutki tego tragicznego
> zdarzenia m.in. pozytywnie, choć bez satysfakcji.

Jednak poczekałabym CB z oceną na efekty długofalowe.
Teraz możemy mieć tylko nadzieję, że te dobre skutki się pojawią.

MK

103. Data: 2010-04-20 10:17:09

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Druch pisze:

> Ale ta kolezanka histeryzuje na swoj sposob ze ktos
> ma inne poglady. A tego cora Ikselki nie robi.

A co mianowicie robi córka XL? Czym tłumaczysz jej przerażenie?
IMO obie nie potrafią uznać swojego prawa do "własnego" zdania i o to
rozbija się cały problem.

Ewa

104. Data: 2010-04-20 10:18:24

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> A widzisz jaka manipulacja! Córka przypuszcza, że koleżanka cieszy
> się ze śmierci brata JK, a Ty uznajesz już to za pewnik! Szok!!!!

Koleżanka przypuszcza, że JK cieszy się ze śmierci brata! Nie
manipulujcie, proszę (to bardziej w stronę Ducha niż Twoją)

"a Kaczyński to w ogóle najbardziej i na pewno sie cieszy że _jego_ brat
nie żyje"

--
Pozdrawiam - Aicha

105. Data: 2010-04-20 10:20:47

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Druch pisze:
> "medea" <X...@p...fm> wrote in message

> Ale ta kolezanka histeryzuje na swoj sposob ze ktos
> ma inne poglady. A tego cora Ikselki nie robi.

Bo sie moze wyhisteryzowac mamie w mailu.
Zamiast rzeczowo, dojrzale, jak na "prawdziwą, dorosłą Polkę" przystalo,
porozmawiac ze swoja kolezanka o polityce, czy tez o emocjach z nia
zwiazanych. Moglaby tak zrobic?

> Po prostu to co spaja pewna czesc elektoratu PO,
> to takie negatywne emocje. Zreszta Stalker nawet
> o tym pisze.

Nigdzie o tym nie pisze. Nie wciskaj mu dziecka w brzuch.

> Te negatywnie emocje tej grupu elektoratu sa sporym problemem,
> niekoniecznie dla polski kaczynskiej, ale rowniez tuskiej.

A moze napiszesz, dla odmiany, o emocjach Waszego elektoratu? Chetnie
bym poczytala. Bo powtarzasz sie. Napisz cos nowego. Tak od siebie.

> Gdyz wlasnie przy okazji katastrofy, sporo ludzi
> powiedzialo, mylilem sie przepraszam. Ludzie
> zaczynaja odcinac sie od tego zgielku.
> I teraz nie wiadomo czy dalej mozna jechac na tych emocjach?

PiS wie, spokojnie.

> Wiec nastepuje niepewnosc w grupie nakreconych emocjami,
> bo sporo osob zaczyna widziec ten schamat.

Ja zdecydownie widze z przeszlosci pewien schemat: mega czeste
konferencje prasowe - "ten lekarz juz nikogo nie zabije" (by Ziobro),
aresztowania bez podstaw, agent Tomek, teczki, teczki, teczki.

> Tym samym emocjom ulega ta kolezanka.

Z jakiejs podfruwajki zrobiles reprezentantke elektoratu PO.
Gratuluje zdolnosci w zakresie manipulacji. Znamienne.
I.

106. Data: 2010-04-20 10:21:09

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> No właśnie, ile ma lat?

25 OIDP.
I.

107. Data: 2010-04-20 10:21:18

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"cbnet" <c...@n...pl> wrote in message
> Jest takie ~powiedzenie: "Cygan dla towarzystwa i duszę sprzeda".
> Natomiast usłyszałem je z ust osoby raczej mało wiarygodnej.

Cygan dla towarzystwa powiesić się dał...

108. Data: 2010-04-20 10:21:49

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"cbnet" <c...@n...pl> wrote in message
> Jest takie ~powiedzenie: "Cygan dla towarzystwa i duszę sprzeda".

To tak do Izy pijesz?

109. Data: 2010-04-20 10:22:34

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> A co mianowicie robi córka XL? Czym tłumaczysz jej przerażenie?
> IMO obie nie potrafią uznać swojego prawa do "własnego" zdania i o to
> rozbija się cały problem.

O to, niestety, rozbija sie problem wszelkich dyskusji. Nie potrafimy
oddzielic czlowieka od jego pogladow.
I.

110. Data: 2010-04-20 10:24:13

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"zażółcony" <z...@y...on.pl> wrote in message

> Wczoraj słuchałem, co ma do powiedzenia żona jednego z podrzędnych
> posłów PO, z niedużego miasta pochodzącego, nie jakaś tam wierchuszka.
> Opowieść była taka, że wszędzie tam jest dużo karierowiczostwa i
> przekrętów,
> ale ludzie z PIS to typy wyjątkowo ciemne. I tyle. Moja żona ma zaś takie
> proste kryterium: "Ja się boję Ziobry".

Sawicka tez mogla bac sie Ziobry, wiesz?

Bledy PO wielokrotnie przewyzszaja bledy PiS:
afera hazardowa (blokwana przez PO w komisji),
krecenie lodow przez Sawicka (likwidacja CBA!)
zamach na NBP i RPP, nieslownosc Tuska
(4 spelnione obietnice na okolo 180),
rekordowe zadluzenie kraju (70 mld), juz przejedzone,
kontrola internetu.

Pitera chcaca znalesc bled PiS znalazla... dorsza za 6,50 zł :))

PiS ma fory w medach? :)) Nie rozsmieszaj mnie.
Jedynie w TVP ma _rowne_ szanse co juz
jest traktowane jako PiSowski organ :)

Chce w tym kraju dysksji, demokracji, scierania pogladow
(jak w TVP)
a PO kladzie lape na wladzy, chce ja zmonopolizowac.

Zreszta to samo widac u wyborcow PO - Frommowska
"ucieczka od wolnosc", czyli chec pozbycia sie polemiki,
dyskutantow. Obawa przed pogladami innych.

Druch

Jeszcze jedna możliwość
tabu. i znowu ktoś się boi...?
Molestowania seksualne dzieci przez duchownych KK
O historii
Dla vonBrauna