Mail sprzed chwili.

271. Data: 2010-04-20 17:45:21

Temat: Re: Mail sprzed chwili.
Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Już toczy :)
>
> Z premedytacją bym zacytowała siebie i Ciebie, ale ma nas w kf-ie ;)

To ja też się dołączę, ale chyba nie będzie z tego efektu.

Ewa

272. Data: 2010-04-20 17:45:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 20 Apr 2010 11:50:06 +0200, Ender napisał(a):

> Obawiam się, że Ewa jest zamknięta na wszelką argumentację
> dotyczącą jej krucjaty przeciwko Ixi.
> Liczą się tylko błędy, które można wytknąć w wypowiedziach Ixi,
> więc jeśli nie chcesz jej poprzeć, to odwodzenie raczej nie ma sensu.
> Być może taki po prostu już jej urok.

Osobisty, osobisty ;-PPP

273. Data: 2010-04-20 17:51:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 20 Apr 2010 12:32:29 +0200, Druch napisał(a):

> Ewo, sedno jest w tym ze cora Ikselki nawet nie zasugerowala, ze
> nie odpowiada jej zdanie kolezanki. Po prostu chciala pokazac
> ze ma swoje zdanie,

Bo ma :-)

> i spotkala sie to z czyms
> w rodzaju zlosci.
> Dokladnie tak samo jak na tej grupie,
> po zamieszczeniu jej maila!

Wypisz, wymaluj :-)

> Przeciez niektorzy mowia wprost ze nienawidza
> tej zaloby.

Ba, nawet kolejka przed Pałacem Prezydenckim ich (Paulinę) mierziła.
To to już doprawdy mentalny "cymes", kiedy tak ktoś chce ludzi przeganiać,
bo mu się nie podoba, że przyszli...

Dokladnie :-)

274. Data: 2010-04-20 17:51:12

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:

> Bo przyzwyczajona do takiego podawania dań - w postaci papki. Sama też
> niczego nie musiała i nie musi gryźć.

> A to? Zacytuję:
>
> "obowiązku wobec ojczyzny i moje poglądy, właściwie wykształcone przez Was
> tak a nie inaczej i całe szczęście"
>
> To świadczy o samodzielności i niezależności poglądów?

> Umiejętność czytania ze zrozumieniem nazywasz wszawością?
> Zarzuć ją wszystkim tym, którzy podobnie zrozumieli ten mail Twojej córki.
>
> Ewa
Mnie również zaniepokoił ten fragment - córki nie znam, MOŻE chce
zrobić matce przyjemność dorzucając informację sugerującą, że "całe
szczęście" i "jedyniesłuszne" poglądy zawdzięcza rodzicom.

Moje (dorosłe) dzieci jak mają taką fanaberię to zadbają czasem o mój
stan psychiczny jako że bardziej są zrównoważone ode mnie ;-), choć może
nie aż tak "subsmisyjnie".

Jednak w pierwszym czytaniu -tym "intuicyjnym" bez wysilania się na
obiektywizm nie odebrałem tego dobrze.

pozdrawiam
vonBraun

275. Data: 2010-04-20 17:51:45

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Jako Przewodniczący Parlamentu Europejskiego znacząco większe ma diety,

Możemy chyba razem wystartować w konkursie na naiwność. ;)

Ewa

276. Data: 2010-04-20 17:52:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 20 Apr 2010 12:33:13 +0200, Vilar napisał(a):

> Nie no.... weźcie.
> I zostawicie świat z samymi poukładanymi i nudnymi dzieciakami?

Wolałabyś z takimi, jak koleżanka mojej córki? - chyba przyznam Ci rację
wobec tego, ze z deklarowanego tu założenia nie masz melodii do posiadania
dzieci...

277. Data: 2010-04-20 17:53:52

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Daj Boże, aby Twoje dzieci miały na ten temat INNE zdanie :-)

Nie muszą. Jeśli uda im się w obronie WŁASNYCH przekonań, siłą
argumentów zagonić tatę w kozi róg, to będę z nich dumny...

Dużo bardziej niż gdyby miały biegać na skargę do taty, że ktoś nie
rozumie JEGO poglądów, które dostały w procesie klonowania :-)

Stalker

278. Data: 2010-04-20 17:54:14

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Trzeba albo nie rozumieć tekstu pisanego, jak ma 60 procent Polaków...

...żeby nie zrozumieć, że odniosłam się do całościowej wymowy maila
córki, a jej sformułowania o zmiksowanej papce po prostu sobie pożyczyć.

Ewa

279. Data: 2010-04-20 17:56:06

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

280. Data: 2010-04-20 17:58:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 20 Apr 2010 12:37:55 +0200, Vilar napisał(a):

> Eeee, to jeszcze ma czas na wykokoszenie się ze sobą.

Na pewno nie zmieni poglądów. Te ma wpisane na stałe. Nie ma takiej siły,
zeby je zmieniła bez powodu, tzn tylko dlatego, że ktoś krzyknie.
Uważasz, że człowiek w wieku 21 lat to dziecko???
Ja w jej wieku urodziłam starszą córkę, byłam w połowie studiów,
rónocześnie pracowałam, budowaliśmy dom, miałam poglądy (wybrałam te, które
mam do dziś, a odmienne, niż poglądy moich starannie wychowujacych mnie
rodziców - moja 21-letnia córka WYBRAŁA i prezentuje moje jak widać).
Ona jest dziś w pełni ukształtowaną osobowością, choć oczywiście, jak młody
wulkan, musi jeszcze czasem wybuchac i utrwalać swój krater wobec
przeciwności losu i ludzkiej impertynencji, głupoty oraz ignorancji. Robi
to z powodzeniem.

Jeszcze jedna możliwość
tabu. i znowu ktoś się boi...?
Molestowania seksualne dzieci przez duchownych KK
O historii
Dla vonBrauna