Mail sprzed chwili.

361. Data: 2010-04-20 21:03:06

Temat: Re: Mail sprzed chwili.
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

vonBraun pisze:

> Takie ograniczenie swobody wypowiadania się nie powinno moim
> zdaniem mieć miejsca na publicznej grupie dyskusyjnej. Nie jest też nawet
> praktyką na tej grupie. Sądzę też, że naturalną konsekwencją pisania
> postów będą jakieś wypowiedzi dotyczące np. celów osób które tu piszą.
> Dodam, że niechętnie wypowiadam się nie bezpośrednio, wolę pisać wprost
> do kogoś i trzeba pewnej "masy krytycznej" abym zachował się inaczej.
> Wyjątki robię, ale nie bez "grubych" powodów.

Piszesz jak psycholog bez jaj i tyle. Nawet nie bez jaj, ale bez
własnego zdania, to po co tu pisać? Ogólnikami to może siostra Władzia
katechizm na lekcji religii wykładać.

--

Paulinka - pięknie wykropkowana biedronka

362. Data: 2010-04-20 21:32:54

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka wrote:

> Piszesz jak psycholog bez jaj i tyle. Nawet nie bez jaj, ale bez
> własnego zdania, to po co tu pisać? Ogólnikami to może siostra Władzia
> katechizm na lekcji religii wykładać.

To wstrząsające co napisałaś (nie czytałem do wczoraj Twoich postów stąd
zaskoczenie). Jak Ci zależy mogę zmienić język i sposób wypowiadania
się. Jednak takie jest właśnie moje zdanie:

Nie mów mi co mam robić a czego nie na grupie dyskusyjnej która nie jest
Twoją własnością.

pozdrawiam
vonBraun

363. Data: 2010-04-20 21:44:48

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

vonBraun pisze:

> To wstrząsające co napisałaś (nie czytałem do wczoraj Twoich postów stąd
> zaskoczenie). Jak Ci zależy mogę zmienić język i sposób wypowiadania
> się. Jednak takie jest właśnie moje zdanie:

Ja tak mam od 29 lat.

> Nie mów mi co mam robić a czego nie na grupie dyskusyjnej która nie jest
> Twoją własnością.

Nic nie jest moją własnością. Jesteś do bólu zachowawczy i nijaki.

--

Paulinka - pięknie wykropkowana biedronka

364. Data: 2010-04-20 21:56:10

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka wrote:

> Ja tak mam od 29 lat.

> Nic nie jest moją własnością. Jesteś do bólu zachowawczy i nijaki.

Że zachowawczy - zgadzam się (w zasadzie), że nijaki nie.
No, ale już dobrze. Ić...Ić... ;-)
Obiecuję,że jak kiedyś coś fajnego napiszesz to ci odpiszę.
(jak chcesz oczywiście)

pozdrawiam
vonBraun

365. Data: 2010-04-20 22:00:46

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" napisał:

> Jakiś czas temu, po Twojej wypowiedzi pomyślałem sobie,
> że chyba jestem jeszcze gorszy niż Twój ex.
> I była to niemiła myśl.
> Teraz jednak, chyba zaczynam go rozumieć.
> Wszystkiego najlepszego ;-)

Dziękuję. Z okazji dzisiejszej Ci odpowiem :)

Nie jesteś gorszy. On sobie ze "zdrady" zrobił sposób na sprowokowanie
mnie do agresji i/lub złamanie mnie, kartę przetargową w walce o
niezbywalne prawa dziecka i jeszcze parę innych myków. Niestety żaden mu
nie wyszedł :> A moje ciche życzenie "niech go ktoś stąd zabierze"
spełniło się szybciej niż przypuszczałam :)
Co do komentowanej wypowiedzi - nie znasz całej historii wrocławskiej
peregrynacji naszej dzielnej madame oraz opartego na nich późniejszego,
baaardzo barwnego (to eufemizm) dziejopisarstwa, a może i dziejotwórstwa.
Więc z łaski swojej nie wyjeżdżaj tu z argumentem o mnie jako złej
kobiecie. Ja tylko czytam "i nadziwić się nie mogę jaki piękny świat"
wyobraźni mają niektórzy. Nie to co moja, robaczywa i monotematyczna
(btw, <hp6d0s$l27$1@news.onet.pl> w podzięce za pomoc ;))

--
Pozdrawiam - Aicha (niekonsekwentna, jak to kobieta;))

366. Data: 2010-04-20 22:01:39

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

vonBraun pisze:

> Że zachowawczy - zgadzam się (w zasadzie), że nijaki nie.
> No, ale już dobrze. Ić...Ić... ;-)
> Obiecuję,że jak kiedyś coś fajnego napiszesz to ci odpiszę.
> (jak chcesz oczywiście)

OK masz monopol na fajne teksty. Jak to było o tej megalomanii i narcyzmie?
Zresztą dzieciaki tak jak mnie, Cię do pionu sprowadzą.

--

Paulinka - pięknie wykropkowana biedronka

367. Data: 2010-04-20 22:26:46

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka napisał(a):
> [...]
Drucha?

> Ja tak mam od 29 lat.

> Nic nie jest moj� w�asno�ci�. Jeste� do b�lu zachowawczy i nijaki.
>
> --
>
> Paulinka - pi�knie wykropkowana biedronka
Dziwne, zastanawiam się co się stało, bo vonBraun używa spokojnego
języka, ale ten przekaz jest wyrazisty, za to ten spokojny ton mnie
natomiast relaksuje.;)

368. Data: 2010-04-20 22:56:13

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" napisał:

> Raczej nigdy nikogo nie lekceważę gdy idzie o wysokie stawki,
> ale szczerze wątpię, abyś wygrała ze mną to, co ze swoim ex.
> Bardzo szczerze wątpię.

Aj, aj, aj... jak popchnę szpileczkę, to zrobisz bum?
Niczego od Ciebie nie chcę, nie żądam, nie pragnę :)

--
Pozdrawiam - Aicha

369. Data: 2010-04-21 08:24:20

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Paulinka" <p...@w...pl> wrote in message

> Nie Druchu problem polega na tym, że mamy jakieś tam poglądy polityczne
> głęboko wryte w naszą głowę i zamiast patrzeć obiektywnie dajemy się
> nabierać i politykom i mediom. Swoich zawsze łatwiej wybielimy, a obcych
> obrzucimy błotem.

-do tego wlasnie zmierzam.
"Obrona swoich" jest tak silna ze czlowiek zaczyna sie nakrecac i
_zupelnie_ traci obiektwizm. Za wszelką cene stara sie uratowac swoj obraz
swiata.

Niby co mnie to obchodzi?
W zasadzie nic poza tym, ze:
-partia rzadzaca potrafi ludziom wmowic kazdy kit: podniesc podatki, uzyc
metod Leppera, zaciagnac rekordowe dlugi i TO ROBI. Staram sie zwracac na to
uwage.

-ludzie sa nakreceni w obronie swojej zaklamanej rzeczywistosci , bojac sie
ujawnienia prawdy, do tego stopnia, nastepuje frustracja i agresja juz nawet
wtedy,
gdy ktos probuje przedstawic inne argumenty.

Wiec od czasu do czasu staram sie weryfikowac te obowiazujace
"jedynie sluszne" poglady, staram sie"odmitologizowac" ta polska
rzeczywistosci.
Co oczywiscie strasznie zlosci, bo pokazuje w niekorzystym swietle ludzi,
ktorzy uwazaja sie za "obiektywnie myslacych".

Pozdrawiam,
Druch

370. Data: 2010-04-21 08:28:41

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> Która jak widac MIMO TO pozostaje koleżanką.

MZ, jestes za bardzo zasadnicza. Zrozum ta kolezanke.
Ona jak i inni sa mocno zmanipulowani przez media,
pod ogromnymi cisnieniami - ze jesli nie beda
mieli okreslonych pogladow to przestana byc
"wyksztalconymi zmiasta".

A gdy kros ma inne poglady, to juz wprawia ich
to przerazenie, bo ich kruche poglady moga pojsc w
rozsypke. Stad agresja.

-----
Wydaje mi sie ze nie powinno sie atakowac tych ludzi,
tylko najzwyczajniej pokazac im ze mozna miec inne poglady,
mozna dyskutowac i robic to z zyskiem dla obu stron.

Druch

Jeszcze jedna możliwość
tabu. i znowu ktoś się boi...?
Molestowania seksualne dzieci przez duchownych KK
O historii
Dla vonBrauna