Re: Mail sprzed chwili. Po dywagacjach. (was: Mail sprzed chwili.)

Data: 2010-04-22 09:13:17
Temat: Re: Mail sprzed chwili. Po dywagacjach. (was: Mail sprzed chwili.)
Od: Hanka <c...@g...com>

On 22 Kwi, 10:03, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> trudno mi oceniać ludzi po paru zdaniach wypisanych w internecie

Bardzo a propos, rozmowa moja, z Przyjacielem,
na podobne tematy.
Teksty wypuszczone niemal rownolegle,
bez wzajemnej swiadomosci ich pisania.

Przyjaciel:
Wyciaganie wniosków i formułowanie opinii opiera sie
wyłacznie na posiadanych informacjach i kreacjach
wlasnego mozgu i sklada sie z wlasnych slow.
Nie ma w tym Rzeczywistosci Drugiej Strony, ktora
rowniez, po swojej stronie, nie dysponuje pełnym
kompletem informacji.
Dlatego mozemy poslugiwac sie słowami jako wyrazem
własnych oczekiwan, i niczym wiecej. W szczegolnosci
warto unikać oskarzen i pretensji opartych, jak wiadomo,
wyłacznie o wlasne, wyuczone i wpisane na amen standardy.

Ja:
Ludzka psychika to bezmiar Oceanu Indywidualnosci.
Zapominanie o tym bywa przyczyna spietrzenia Roznosci
Niekoniecznie Pozytywnych. Miedzy innymi dlatego ludzie
wola nazywac fakty CzarnoBialymi. Choc i tak polowe
zrozumieja PO SWOJEMU, a druga polowe przekreca na opak.
Bezmiar Oceanu Indywidualnosci.
NIEWYKONALNE Pragnienie zrozumienia Niezrozumialego.

Ender:
Twoja uwaga, do mnie, dobrze, ze sie pojawila.
Choc na szczescie nie byla trafna :)

XL:
Pozdrowienia. Dla Ciebie i dla Corki.
Mam nadzieje, ze ten temat pozwoli jej dostrzec,
iz nigdy nie da sie do konca zrozumiec drugiego
czlowieka, i poznac jego uwarunkowan, ktore
zawsze pozostana poza naszym zasiegiem.

Specjalne podziekowania dla Przyjaciela,
za skuteczne bodzce do myslenia.

:)