Re: Majonez domowy z żółtkiem na twardo

Date: Fri, 26 Dec 2014 20:21:26 +0100
From: Dariusz K. Ładziak <d...@n...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Majonez domowy z żółtkiem na twardo
<o...@t...home>
<b...@g...com>
<o...@t...home>
<1sr4hqua62izx$.11fm7ul3dav6f.dlg@40tude.net>
<o...@t...home>
<1adca0xpnxzsx$.7xlwiv2ez8fx$.dlg@40tude.net>
<b...@g...com>
<3...@4...net>

XL pisze:

> I ziemniaki! Mniam.
> :-)

Polsce suchary bieszczadzkie, a gdzie indziej water biscuits.

> Niestety nie znam ich, ale moze wobec tego gdzieś wypatrzę - skoro lubisz,
> to na pewno smaczne :-)

Nie kojarzysz sucharów bieszczadzkich? Klasyka klasyki, niesłodzony
pszenny podpłomyk z kminkiem różny tym od sucharów wojskowych że po pięć
a nie po cztery i w kolorową folię a nie szary, woskowany papier pakowany.

A tak naprawdę - to rotacja rezerwy strategicznej, na bieżące potrzeby
wojsko bierze suchary w szarym papierku, do rezerwy strategicznej pakuje
się w formie lepiej sprzedawalnej na rynku cywilnym, gdzie suchary po
odleżeniu swojej służby w magazynach trafiają, zastąpione w rezerwie
nowszymi.

Paczka sucharów ma wartość energetyczną zbliżoną do połowy bochenka
chleba (tego mniejszego) - bo zawiera samo suche, bez wody, i mało
powietrza.

Jak dla mnie - podstawowa rzecz do pogryzania wtedy gdy nie ma czasu na
rozstawienie się z posiłkiem.

--
Darek