Re: Makaron z pesto...

From: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Makaron z pesto...
Date: Thu, 15 Jan 2004 12:04:09 +0000

On Thu, 15 Jan 2004 10:06:02 +0100, "Zofia Gebert"
<b...@g...pl> wrote:

> O co dokladnie pytasz? O to jak sie pesto robi, czy co zrobic majac
>makaron i gotowe pesto zeby bylo smaczne?
>Jesli to drugie, to do dobrze zrobionego pesta juz nic nie trzeba dodawac,
>no ew. parmezan, gdyz i oliwa i wszelkie 'smaki' juz sa w odpowiednich
>proporcjach. Jesli zas pytasz o wykonanie pesta to potrzebne sa oliwa,
>bazylia, parmezan, orzeszki piniowe i sol. Niestety nie podam ci proporcji,
>gdyz zawsze robie na oko. Na sieci jest kilka przepisow, tam mozesz znalesc
>mniej wiecej proporcje. Niestety za zwyczaj podawane sa ilosci niemalze
> [...]

A gdzie czosnek??? ja dodaje dosc duzo do pesto...odstrasza nawet
najstarsze wampiry ;))
moje, w sloiczku porzetrzyma w lodoce ze 4 dni nie tracac ani
smaku ani aromaru ani mocy ;))

a makaron z pesto to robie wedle fantazji - makaron, w garnku
jeszcze wymieszac z pesto, dodac posiekane suszone pomidory albo
posiekane swieze, czasem posypuje parmezanem czasem nie. nic nie
zapiekam. jem.

trys

K.T. - starannie opakowana