Re: Małe kokosanki 0 Wkn - chwalę : -) plus zyczenia :-)

Data: 2003-01-02 12:41:42
Temat: Re: Małe kokosanki 0 Wkn - chwalę : -) plus zyczenia :-)
Od: "Tib[Ruda]" <c...@a...pl>

zGosiula wrote:

> http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis156.html
>
> Właśnie upiekłam :-) Są pyszszzzzzzne :-) Jutro piekę jeszcze drugą
> porcję, bo te pewnie "same" znikną ;-)
>
> --
> Gosia

Sie dopisuje :-)
Zrobilam te ciasteczka juz ze 20 razy,dla mojego Osobistego Mezczyzny
glownie,ale na przyjatka ze znajomymi tez-wszyscy pozeraja je
blyskawicznie,poskrzekujac ze szczescia i zadowolenia;-)Malo
tego-uwielbia je moj chomik,dostaje za kazdym razem okruszki i rzuca sie
na nie jak mala,bardzo puchata blyskawica ;-)
Oficjalne podziekowania dla Wkn za genialny przepis i zyczenia
noworoczne dla wszystkich grupowiczow-zycze Wam noworocznie,cytujac
kolege,"Zdrowia,milosci i pieniedzy-reszte sobie kupicie ";-))

Pozdrawiam:-)

Tib,zapracowana bardziej,niz myslala,ze to mozliwe :-(.Ale czytam Was w
miare regularnie:-)

--

=<Bozena Zasiadczuk>=|-mamo pomurz chomik uciekl-|
-:c...@a...pl : Icq 86181173 : GG 1287619 :-